PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

نرم‌افزاری برای طراحی سه‌بعدی بسته‌بندی

CREATIVE EDGE SOFTWARE، نخستین نرم‌افزار طراحی بسته‌بندی REAL-TIME 3D با نام IC3D SUITE را به دنیا معرفی کرد. این محصول به آسانی و با سرعت تولیدات بسته‌بندی از جمله بطری‌ها، بسته‌بندی‌های قابل انعطاف، کارتن‌ها، کیسه‌ها، محفظه‌های پلاستیکی، قوطی‌ها و غیره را به‌صورت سه‌بعدی برای صاحبان برندها و شرکت‌های چاپ بسته‌بندی، طراحی می‌کند. همچنین IC3D SUITE این امکان را ایجاد می‌کند که هنرمندان کارهای گرافیکی دوبعدی را به سه‌بعدی تبدیل کنند.

 

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، Suite دارای یک سری مدل‌های از پیش ساخته شده و نیز الگوهای قابل تغییر است. ورژن سه این نرم‌افزار اکنون مدل 3D Shape Modeller را ارایه می‌کند. براساس شکل سه‌بعدی حاصل از ابزار خلاقانه IC3D، کاربران به سرعت و آسانی می‌توانند مدل‌های سه‌بعدی پیشرفته نامتقارن را از شکل‌های دوبعدی به دست بیاورند. با Shape Modeller مهندسان و طراحان می‌توانند نوعی ظروف قالب‌گیری شده و مدل‌های پیچیده‌تر مانند ظروف عطر و اسپری‌های ماشه‌دار را در چند دقیقه خلق کنند.

 هنر بسته بندی نوشت به کارگیری فویل شرینک بر روی یک یا چند آیتم، یکی از قوی‌ترین ویژگی‌های IC3D است. به‌دلیل درستی و سرعت بسیار بالای حاصل از به کاربردن لفاف شرینک، می‌توان در چند ثانیه به شکل نهایی رسید. این عملکرد به دلیل قدرت بالا در طراحی بدون اعوجاج، باعث می‌شود که کاربر، کار هنری را به دقت بر روی محصول اجرا کند و مطمئن باشد که وقتی شرینک می‌شود، شکل نهایی مورد نظر مهندس و طراح، بدون اعوجاج باقی می‌ماند.

IC3D Suite با همکاری Illustrator کار را اجرا و ویرایش می‌کند. فایل PDF می‌تواند بدون نیاز به نرم‌افزار اضافی، وارد و اجرا شود. IC3D به‌عنوان یک مجموعه کامل برای همه انواع بسته‌بندی به کار می‌رود و نوع کارتنی آن برای طراحی انواع جعبه‌های تا خور مقوایی از ساده تا مدل‌های پیشرفته نقطه فروش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه