PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

نقش تحقیق و توسعه در صنعت بسته بندی ترکیه

صنعت بسته بندی در ترکیه بسته بندی بدل به مهم ترین هدف بازاریابی محصولات غذایی و کشاورزی و دیگر محصولات غیر غذایی در بخش های صنعتی ترکیه شده است.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، به جز تعداد محدودی از بسته بندی ها، صنعت بسته بندی ترکیه هر چیزی را که تولید کنندگان محصولات صنعتی و کشاورزی این کشور نیاز دارند، تامین می کند.

آزمایشگاه های تحقیقاتی و توسعه ای موسسه استانداردهای ترکیه در منطقه ازمیر، دارای یک آزمایشگاه بسیار مجهز و پیشرفته برای بسته بندی است که در زمینه ارائه گواهی نامه های استاندارد فعال است.

پروژه هایی برای گشایش آزمایشگاه های بزرگ تری در شهر استانبول وجود دارد که علاقمندان صنعتی و دانشگاهی بسیاری دارد و در راه اندازی آنها بخش بسته بندی تعریف شده است تا با تحقیق و توسعه نیازهای جامعه بسته بندی دریافت و منجر به تولید بسته بندی های جدید شود.

TUBITAKMHM هیات تحقیقات فنی و علمی مرکز تحقیقات Marmara ترکیه فعالیت تحقیقات و پیشرفت های بسته بندی مواد غذایی را در موسسه غذای این کشور برعهده دارد. این مرکز شامل تحقیقات بسته بندی غیر غذایی نیست.

یک پروژه تحقیقاتی توسط TURKONFED ، مجمع اتحادیه های بسته بندی ADF و اتحادیه تولید کنندگان بسته بندی ASD راه اندازی شده است.

یکی از این مراکز تحقیقاتی با ارتباط اتحادیه ها و موسسات مختلف بسته بندی تاسیس شده است که پیش بینی می شود در ۱۹مکان مختلف بر روی موضوعات مختلف صنعت بسته بندی ترکیه فعالیت خود را آغاز کند.

این پروژه که در فاز بهره برداری قرار دارد با ۵۰درصد سرمایه گذاری TUBITAK پشتیبانی خواهد شد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه