PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

توانمندی ایتالیا در حوزه بسته‌بندی، امکان صادرات ایران را افزایش می‌دهد

محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی گفت: سرمایه‌گذاری مشترک و انتقال تکنولوژی‌های تازه درباره تولید محصولات کشاورزی سبب خواهد شد مشکلاتی که اکنون با آنها دست به گریبان هستیم برطرف شده و روند تولید محصولات کشاورزی سریع‌تر شود.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، وزیر جهاد کشاورزی کشورمان در نشست خبری فعالان اقتصادی ایران و ایتالیا گفت: ایتالیا به دلیل داشتن توانمندی بالا در حوزه بسته‌بندی می‌تواند در همکاری دوجانبه با ایران در زمینه صادرات بیشتر این محصول‌ها را به بازارهای اروپایی فراهم کرده و حضور ایران را در بازارهای قاره سبز هموار کند.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه همکاری ایران و ایتالیا به دو بخش قبل از تولید و پس از تولید محصول، تقسیم می‌شود، گفت: سرمایه‌گذاری مشترک، انتقال تکنولوژی برای تولید محصولات بهتر در بخش قبل از تولید مورد توجه خواهد بود.

وی افزود: سرمایه‌گذاری مشترک و انتقال تکنولوژی‌های تازه درباره تولید محصولات کشاورزی سبب خواهد شد مشکلاتی که اکنون با آنها دست به گریبان هستیم برطرف شده و روند تولید محصولات کشاورزی سریع‌تر شود.

حجتی تصریح کرد: مسائل مربوط به داخل مزرعه نیز بر این همکاری‌ها مورد توجه قرار خواهد گرفت و دنبال آن هستیم با انتقال تکنولوژی از ایتالیا روند تولید بذر و تغذیه گیاه را در کشور بهبود دهیم و محصول با کیفیت مناسب عرضه کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی توجه به فراوری و بسته‌بندی محصولات کشاورزی را بخش دیگری از همکاری‌های دوجانبه با ایتالیا ذکر کرد و افزود: بازاریابی برای محصولات نیز در این همکاری‌ها مورد توجه طرفین قرار خواهد گرفت.

وی افزود: کشورهای عراق، افغانستان و حاشیه جنوبی خلیج فارس باید برای این بازاریابی‌ها مقصد صادرات محصول‌های کشاورزی ایران باشد.

حجتی تاکید کرد: بسته‌بندی مناسب تولیدات کشاورزی ایران را روانه بازارهای بین‌المللی خواهد کرد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه