PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

تولیدکنندگان کاغذ و کارتن فعالان خوشه بسته بندی قزوین

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: 30 درصد از اعضای خوشه بسته بندی استان را تولیدکنندگان کاغذ و کارتن تشکیل می دهند.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، حمید رضا خانپور در نشست تعاونی صنایع سلولزی استان قزوین اظهار کرد: این تعاونی می تواند مسائل و مشکلات پیش روی تولیدکنندگان کاغذ و کارتن در استان را کاهش دهد.
وی با اشاره به تشکیل تعاونی صنایع سلولزی در قزوین با عضویت 10 تن از تولیدکنندگان کاغذ و کارتن، گفت: تشکیل این تعاونی به تقویت صنایع سلولزی کمک می کند.
این مقام مسئول، هدف از تشکیل این تعاونی را تهیه مواد اولیه ارزان قیمت، استفاده واحدها از تجربه های یکدیگر، کمک در رفع مشکلات حوزه تولید کاغذ و کارتن و هم افزایی در تولید برشمرد و از اعضای این تعاونی خواست تا دستیابی به این اهداف را مورد توجه خود قرار دهند.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین با اشاره به نقش صنایع سلولزی در تقویت صنعت بسته بندی، در پایان افزود: خوشه بسته بندی استان به عنوان یک خوشه ملی، می تواند در بهبود کیفیت بسته بندی سایر خوشه های کشور، ارایه خدمات توسعه خوشه صنعتی بسته بندی ، تغییر دیدگاه بسته بندی به نگاهی فراتر از یک بسته و افزایش مدت زمان ماندگاری کالاها و کاهش هزینه های حمل و نقل منجر شود.
خوشه بسته بندی که فعالان صنعت سلولزی نیز در آن عضویت دارند از سوی شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با هدف تقویت صنعت بسته بندی شکل گرفته است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه