PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

کمپین آوازخوانی با بسته‌بندی‌های کوکاکولا

شرکت کوکاکولا با چاپ متون ترانه‌های معروف روی بسته‌بندی خود، روی موفقیت کمپین «Sahre a Coke» سرمایه‌گذاری می‌کند.

به گزارش آژآنس خبری چاپ و بسته بندی ایران، در این کمپین برای تشویق طرفداران برند به «به اشتراک گذاشتن Coke و ترانه‌» خطوطی مثل «ما قهرمان هستیم» کویین و «استایل» تیلور سویفت، زینت‌بخش بطری‌ها و قوطی‌های برند خواهد بود.

یک عنصر موبایلی تشویق‌کننده، اپلیکیشن شناسایی Shazam را برای اسکن بطری‌های مشخص‌شده و علایم درون فروشگاه‌ها همراهی خواهد کرد. سپس از کاربران خواسته می‌شود یک موسیقی را لب‌خوانی و از آن ویدیو تهیه کنند و با هشتگ #shareacoke در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.جو بلیوتزی، سرپرست بازاریابی موسیقی جهانی Coca-Cola در آمریکای شمالی می‌گوید: «متون ترانه‌ها، ارتباطی حسی بین مردم ایجاد می‌کند و ضمن وادار کردن‌مان به بیان ناگفته‌ها حس‌هایمان را ثبت می‌کند.

ما تابستان را فصل موسیقی در نظر گرفته‌ایم و با به اشتراک گذاشتن نوشیدنی Coke توسط طرفداران، از طریق لحظات خاص برای الهام‌بخشی و برقراری ارتباط بین طرفداران اقدام می‌کنیم.»

آژانس Widen & Kennedy پورتلند مسئولیت بخش خلاقیت و Universal McCann بخش رسانه‌ی کمپین را به عهده دارند.

چاپ و نشر نوشت،بسته‌بندی جدید که بخشی از کمپین بزرگ «حس را بچش» است با محصولات coca-cola، Diet Coke، Coke Zero Coca-Cola Life از آوریل در آمریکا شروع می‌شود.

این برند به تازگی اعلام کرده است که رنگ‌های مرتبط با چهار محصول خود را از رده خارج خواهد کرد و سیاست یک برندی را در پیش خواهد گرفت

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه