PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

بهره‌برداری از یک واحد تولید فیلمهای پلیمری در تاکستان

 استاندار قزوین از یک واحد بزرگ تولید مواد پلیمر و کاغذ دکوراتیو و پرس MDF در تاکستان که برای افتتاح توسط رئیس جمهور آماده می شود بازدید کرد.
به گزارش آژانس خبری جاپ و بسته بندی ایران، فریدون همتی عصر پنجشنبه از چند طرح کشاورزی و یک واحد بزرگ تولید فیلمهای پلیمری در شهرستان تاکستان بازدید کرد.

واحد تولید فیلمهای  پلیمری و فیلم های چند لایه قابل استفاده در صنعت چاپ و بسته بندی در زمینی به مساحت ۱۵ هزار مترمربع با هشت هزار متر زیربنا در مدت ۲.۵ سال ساخته شده و در سفر دوم رئیس جمهور به بهره برداری خواهد رسید.

این واحد که۱۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده سالانه ۱۶ هزار تن در فاز اول و ۳۰ هزار تن در فاز دوم انواع مواد پلیمری تولید می شود و با بهره برداری از آن زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر فراهم می شود.

همچنین واحد تولید کاغذ دکوراتیو و پرس MDF که در همین مجموعه قرار دارد با ۱۵۰ میلیارد تومان تکمیل شده و آماده بهره برداری است که در روزهای آینده توسط رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

در این واحد بزرگ تولیدی که در فضایی به مساحت ۱۵ هزار مترمربع احداث شده در فاز اول ۱۰۰ هزار ورق و فاز دوم ۲۰۰ هزار ورق انواع کاغذ دکوراتیو و پرس MDF تولید و به بازار عرضه می شود.

این واحد نیز برای ۶۰ نفر شغل ایجاد شده است. در این بازدید علی اکبر متقی فرد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و سیاوش طاهرخانی فرماندار تاکستان نیز حضور داشتند.

ظهور کارخانه های تولید فیلمهای پلیمیری در چندسال اخیر انحصار این محصول را برای چاپخانه داران کشور شکسته است و این روند کمک شایانی به بخش صنعتی چاپ و توسعه صادرات محصولات چاپی خواهد نمود.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه