PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

مزایای بسته‌بندی مقوایی از دیدگاه ‌اقتصادی

برای بررسی دنیای کارتن و مقوا و بسته بندی های مقوایی آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران با همکاری تیم تحقیقاتی نشریه صنعت مطالب تخصصی به مخاطبان ارایه میکند، در اولین مطلب به مزایای بسته‌بندی مقوایی از دیدگاه ساختاری پرداخته شد.
آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، از دیدگاه اقتصادی بسته بندی مقوایی یکی از بزرگترین اقتصادهای بخش بسته ندی است و با توجه به قیمت مواد اولیه مصرفی در سایر بسته‌بندی‌ها، بسته‌بندی مقوایی بسیار ارزان است.

همچنین به دلیل شکل ساختاری و وزن کم، دارای کمترین هزینه حمل و نقل و انبارداری است. به طور میانگین، بهای یک بسته با مقوای کنگره‌ای، ۱ تا ۴% ارزش محصول تولید شده ‌است.

از طرف دیگر با توجه به فن آوری تولید بسته‌های مقوای کنگره‌ای، تولید کنندگان با صرف کمترین هزینه می‌توانند نسبت به اصلاح یا تغییر طراحی ساختاری و گرافیکی بسته، با توجه به نیاز بازار اقدام نمایند.

بسته بندی مقوایی یک بازار بسیار بزرگ در صنعت بسته بندی کشور است که کمتر به آن پرداخته شده است. در چند سال اخیر تجهیزات گسترده ای در واحدهای تولیدی نصب و راه اندازی شده است و خوشبختانه بصورت تخصصی به آن پرداخته شده است.

در ادامه بیشتر و تخصصی تر به بسته بندی مقوایی و بازرهای جهانی و داخلی خواهیم پرداخت.

 

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه