PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

راه اندازی مرکز تحقیق و توسعه صنعت بسته بندی در قزوین

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: بسته بندی امروزه نقش بسزایی در ایجاد ارزش افزوده در محصولات تولیدی داشته و در اقتصاد مقاومتی بسیار موثر بوده و به افزایش بازارهای مصرف و توسعه پایدار کمک می کند.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ،  حمیدرضا خانپور  در بازدید از شرکت بسته بندی پیکره با اعلام این مطلب افزود: در راستای ارتقاء کیفیت محصولات صنایع کوچک و متوسط ، توسعه بازار، نگهداری محصول و برنامه اقتصاد مقاومتی در خوشه بسته بندی این شرکت پس از مطالعاتی که صورت گرفته جهت رفع حلقه مفقوده با استفاده از پتانسیل شرکتهای فعال بسته بندی استان نسبت به ایجاد مرکز تحقیق و توسعه بسته بندی اقدام نماید.
وی هدف از راه اندازی این مرکز را بهبود مستمر فضای کسب و کار، نهادینه کردن جایگاه تحقیق و توسعه و عنوان یک ضرورت ملی، انتقال و تسهیم دانش و تجربه، ایجاد زمینه لازم جهت شکل گیری ارتباط دانشگاهها و مراکز و تقویت روابط بین بنگاههای تولیدی، صنعتی و صادراتی با مراکز آموزش و پژوهش عنوان کرد.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان از عضویت 217 واحد تولیدی استان در بخش بسته بندی خبر داد و گفت: از این تعداد 73 73 درصد از این واحدهلای فاعل در حوزه پلاستیک فعالیت داشته که سهم واحدهای خرد و کوچک 78 درصد می باشد که زمینه اشتغال 7 هزار و 104 نفر و سرمایه گذاری دو هزار و 400 میلیارد ریال را در استان فراهم نموده است.
خانپور ارزش کالاهای صادراتی توسط واحدهای فعال حوزه بسته بندی در استان را 222 میلیارد ریال عنوان کرد.
رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان تصریح کرد: توجه به صنعت بسته بندی می تواند ضمن کمک به واحدهای فعال در این حوزه کمک شایانی به واحدهای صنعتی دیگر نماید.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه