PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

بررسی مشکلات کاغذ در مجلس

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به دستورکار این هفته کمیسیون گفت: براساس بررسی‌ها و بازدیدهای گذشته کمیسیون، وضعیت تولید کاغذ در کشور با مشکلاتی روبروست که با تشکیل کارگروهی سعی داریم هرچه سریع‌تر این موانع و مشکلات را برطرف کنیم.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، سیدعلی طاهری با اشاره به دستور کار این هفته کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: نخستین دستور کار این کمیسیون برای روز یکشنبه (۲۲ آذرماه) بررسی مواد مربوط به حوزه فرهنگ و هنر کشور در لایحه تنظیم برخی از احکام برنامه‌های توسعه کشور است که در ادامه جلسات گذشته برگزار می‌شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در ادامه به حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در روز دوشنبه (۲۳ آذرماه) در جلسه کمیسیون فرهنگی اشاره و بیان کرد: حجت الاسلام آل هاشم در کمیسیون فرهنگی حضور می‌یابد تا در خصوص فعالیت‌های فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گزارش‌هایی را به کمیسیون ارائه دهد.

وی ادامه داد.: در ادامه این جلسه ادامه بررسی طرح یک فوریتی حمایت از احداث، تجهیز، نوسازی و مدیریت مساجد کشور و پیگیری امور نمازخانه‌ها را که از سوی شورای نگهبان اعاده شده بود را در دستور کار داریم.

طاهری در این خصوص افزود: پیش از این شورای نگهبان به دلیل برخی تداخلات به وجود آمده در نحوه اداره، احداث و تجهیز ایراداتی را وارد دانسته بود که تا کنون با برگزاری جلساتی قصد برطرف کردن آن را با حضور عضو حقوقدان این شورا و مسئولان مربوطه را داشتیم و امیدواریم هر چه سریع‌تر این طرح به سرانجام برسد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان به دستور کار بعدی این کمیسیون در روز دوشنبه اشاره و خاطرنشان کرد: در پایان این جلسه اعضای کارگروه منتخب بررسی وضعیت تولید کاغذ در کشور در کمیسیون حاضر می‌شوند تا پیرامون مباحثی مربوط به حوزه کاغذ که پیش از این کمیسیون در این رابطه بررسی‌های دقیق و عمیقی را نیز داشته است مطرح کنیم تا شاید بتوانیم در جریان بررسی لوایح بودجه و برنامه در کشور، ردیفی برای این موضوع در نظر بگیریم

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه