PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

گلریز شوشتر پس از ۳۱ سال رنگ کاغذ می‌گیرد


مدیرعامل کارخانه کاغذ گلریز شوشتر(کارون) از آغاز به کار ماشین کاغذ این کارخانه با ظرفیت تولید سالانه ۸۵ هزار تن در ماه‌های آتی خبر داد.

 به گزارش آژانس خبری چاپ و بستهب ندی ایران،محمدجواد مقدم مدیرعامل کارخانه کاغذ پارس و گلریز شوشترکارون از پذیرفته شدن سهام کارخانه کاغذ پارس در فرابورس خبر داد و به تسنیم گفت:‌ اقدامات مقدماتی برای ورود به بازار بورس در حال انجام است.

وی ادامه داد: هم‌چنین چند ماهی است که کارهای مطالعاتی برای آغاز فعالیت این کارخانه آغاز شده است و به زودی دستگاه‌های کارخانه راه‌اندازی می‌شود.

وی از اتمام نصب ماشین کاغذ کارخانه گلریز شوشتر خبر داد و گفت:‌ نصب ماشین کاغذ به اتمام رسیده است و تنها ماشین خمیرسازی در دست نصب است،‌ این ماشین کاغذ ظرفیت تولید کاغذ 30 تا 70 گرمی چاپ و تحریر را داراست و سالانه 85 هزار تن به تولید داخلی کاغذ اضافه خواهد کرد.

مقدم هم‌چنین از اصلاح ساختار نیروی انسانی کارخانه کاغذ پارس خبر داد و گفت:‌ با وجود اینکه این اصلاح ساختار واکنش‌هایی را در برداشت اما ما مجبور به انجام آن بودیم چرا که باید تغییراتی در نیروی متخصص کار ایراد می‌شد تا کارخانه بتواند تولید حرفه‌ای تری داشته باشد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه