PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

انعقاد تفاهم‌نامه سازمان کشتیرانی و انجمن وارد کنندگان کاغذ

توافقنامه توسعه ارتباطات و شرکت حمل و نقل کانتینری کشتیرانی ج .ا.ا و انجمن واردکنندگان کاغذ نهایی گردید

.

به گزارش آژآنس خبری چاپ و بسته بندی ایران، رییس هیات مدیره انجمن واردکنندگان در این خصوص اظهار داشت : یکی از شرکتهایی که همزمان با اعمال محدودیتهای بصورت همه جانبه مورد تحریم بین المللی قرار گرفت ناوگان ملی کشتیرانی ج.ا.ا بوده که اکنون خوشبختانه با رفع تحریم ها و در دوران پسا تحریم گسترش همکاری های دوجانبه بر پایه اعتماد و درک متقابل را از ضروریات این دوره خواند.

سید حسن میرباقری در ادامه با اشاره بر اهمیت حمل و نقل کانتینری در تجارت بین الملل ، بر نقش موثر کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در راستای افزایش سطح خدمات و کاهش هزینه های حمل و نقل دریایی تاکید کرد.

کاپیتان کشاورز با اشاره به لغوتحریم‌ ها ابراز امیدواری کرد همه تحریم‌های مربوط به خطوط کشتیرانی و بندری نیز لغو شود و بر اساس توافقات صورت گرفته بلافاصله امکان تردد کشتی‌های ج.ا.ا به بنادر اروپا نیز فراهم شود.

ارایه نرخ و شرایط رقابتی به اعضا انجمن ،عدم اخذ سپرده نقدی بابت عودت سالم و حق توقف احتمالی کانتینر در ازای معرفی نامه رسمی از انجمن برای اعضا ،تثبیت نرخ کرایه در بازه زمانی سه ماهه و نرخ نوسان ثابت،تسهیلات ویژه جهت حمل ترانزیتی ،تخصیص اعتبار یک ماهه پرداخت کرایه حمل به اعضای انجمن با رعایت سطح و حجم کاری و در صورت حصول شرایط ، از اهم مفاد این توافقنامه میباشد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه