PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

تامین بخشی از کاغذ مورد نیاز کتابهای درسی از تولیدکننده داخلی

سرانجام فشار نتیجه داد و بخشی از کاغذ مورد نیاز آموزش پرورش توسط شرکت چوب کاغذ مازندران تامین می شود.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: بخشی از نیازهای آموزش‌وپرورش برای چاپ کتاب درسی از این شرکت تأمین می‌شود.

روغنی در گفتگو با مهر به جلسه امروز در وزارت آموزش‌وپرورش با چندتن از مدیران این وزارتخانه اشاره کرد و گفت: این جلسه باهدف تحقق فرمایشات رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل برگزار شد.

وی اظهار داشت: وزارت آموزش‌وپرورش در راستای حمایت از تولیدات داخلی  بر ادامه همکاری و تأمین بخشی از نیاز خود برای چاپ کتب درسی از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران تأکید کرد.

وی درعین‌حال تصریح کرد: شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در سنوات گذشته نیز یکی از تأمین‌کنندگان کاغذ موردنیاز کتب درسی وزارت آموزش‌وپرورش بوده است.

به گفته وی، صنایع چوب و کاغذ مازندران بزرگ‌ترین تولیدکننده انواع کاغذ در ایران بوده و ۱۸ درصد کاغذ مصرفی کشور در صنایع چوب و کاغذ مازندران تولید می شود.

شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران، در سال ۷۶ با ظرفیت تولید ۱۷۵ هزار تن انواع کاغذ شامل ۹۰ هزار تن کاغذ روزنامه، چاپ و تحریر و ۸۵ هزار تن کاغذ فلوتینگ و با هزارو ۵۰۰ کارگر در کیلومتر ۱۵ ساری کیاسر ایجاد شد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه