PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

پیشرفت ۶۵ درصدی کارخانه کاغذ سازی بیستون

مدیر کارخانه کاغذسازی بیستون تامین هرسین از پیشرفت ۶۵ درصدی این پروژه و به بهره برداری رسیدن آن در سال ۹۶ خبر داد.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، اسد الله رازانی استاندار کرمانشاه پیش از ظهر امروز چهارشنبه در ادامه سفر خود به شهرستان هرسین از کارخانه «کاغذسازی بیستون تامین هرسین» بازدید کرد.

مرتضی امجدیان رئیس کارخانه در این بازدید اظهار داشت: از سال ۸۹ ساخت این کارخانه آغاز شده که در ابتدا مشکلات اجرایی داشت و بعد از یک سال وقفه پیمانکار جدید در سال ۹۲ مشخص و شروع به کار کرد.

وی پیشرفت فیزیکی پروژه را ۶۵ درصد عنوان کرد و افزود: موارد دیگر نظیر نامناسب بودن راه دسترسی و مشکل برق نیز از جمله مسائلی است که باید نسبت به رفع آنها اقدام شود.

امجدیان خاطر نشان کرد: مشکل دریافت وام از صنعت، معدن و تجارت نیز از موارد دیگری است که با آن رو به رو هستیم.

وی ظرفیت تولید کارخانه را ۹۹ هزار تن در سال و روزانه ۳۰۰ تن اعلام کرد و اظهار داشت: کل سرمایه گذاری اولیه کارخانه ۱۰۰ میلیارد تومان بوده که اشتغالزایی مستقیم ۱۷۰ نفر را به دنبال خواهد داشت.

امجدیان گفت: از لحاظ نقشه های سازه ای این پروژه کامل و آماده بوده و در حال نهایی شدن قرار دادها است.

وی با بیان اینکه پروژه باید تا پایان سال ۹۵ تکمیل می شد، افزود: این طرح یک سرمایه ملی است که چندین سال است خاک می خود و باید جهت تکمیل آن اقدامات لازم صورت گیرد.

امجدیان با بیان اینکه پروژه در سال ۹۶ به بهره برداری خواهد رسید، یاداور شد: مساحت ۴۰ هکتار اراضی کارخانه ۴۰ هکتار بوده که ۱۳ هکتار صنعتی است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه