PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

بالارفتن تقاضا برای کاغذهای خاص قیمت را افزایش می‌دهد

یک فعال بازار کاغذ نوسانات قیمت کاغذ را بی‌دلیل با افزایش یا کاهش قیمت نفت ندانست و گفت: آنچه در چهار، پنج ماه گذشته نمایان بود اینکه به نوعی شاهد کاهش قیمت بودیم و دلیل آنهم بخاطر تغییر نرخ حمل و نقل سوخت (نفت) بود.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران،جواد کرامتی عضو هیات مدیره شرکت کاغذ سازی سلولزی دنا در گفت‌وگو با فارس پیرامون قیمت کاغذ در روزهای میانه تابستان 95 اظهار داشت: آنچه در چهار و پنج ماه گذشته نمایان بود اینکه به نوعی شاهد کاهش قیمت بودیم بخاطر تغییر نرخ حمل و نقل سوخت (نفت) بود.

وی در ادامه با بیان اینکه طی این بازه زمانی شاهد کاهش قیمت بودیم اما کم کم بازار نشان می‌دهد تغییرات رو به بالاست، افزود: در راستای برخی از انواع کاغذ که تقاضای بازار نسبت به آنها بالاست همچون تحریر و کاغذ های صنعتی که برای بسته بندی استفاده می‌شود شاهد افزایش هستیم.

به گفته عضو هیات مدیره شرکت کاغذ سازی سلولزی دنا، زمانی که قیمت نفت نزولی شد تاثیر ان را بر روی موضوع حمل و نقل به خوبی می توانستیم ببینیم این در حالی است که اکنون قیمت نفت ثابت است به تبع آن قیمت کاغذ هم ثابت شده است اما بخاطر افزایش تقاضا کمی این روزها افزایش قیمت را خصوصا برای کاغذهای خاص شاهدیم.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه