PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

کاغذهای ویژه برای چاپ جوهرافشان

کاغذهای جدید JET-SPEED® طراحی شده توسط گروه Felix Schoeller، یک جایگزین واقعی برای سری کاغذهای JAZ شرکت آفریقایی Sappi هستند.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران،  کاغذهای جدید در نتیجه‌ی همکاری با شرکت HP برای چاپ توسط ماشین‌های چاپ PageWide این شرکت طراحی شده‌اند. در این سری از ماشین‌های چاپ، فناوری ColorPRO شرکت HP به کار رفته که استانداردهای بالای کیفی را برآورده می‌کنند.

 با استفاده از فناوری ColorPRO نیازی به پیش‌واکنشِ کاغذهای Felix Schoeller نخواهد بود اما امکان چاپ مستقیم آنها توسط جوهرهای آب‌پایه‌ی رنگدانه‌ای فراهم می‌شود.

عملکرد این کاغذهای جدید در صورت استفاده از آنها در چاپگرهای HP خیره‌کننده است. کاغذهای جدید علاوه بر سفیدی بالا، کیفیت چاپ بهتر با دانسیته نوری بالاتر و طیف رنگی وسیعتری را نسبت به کاغذهای بدون چوب استاندارد ایجاد می‌کنند.

نتیجه استفاده از کاغذهای جدید JET-SPEED®، ایجاد جزئیات واضح، برخورداری از ظاهر و انتقال احساس مشابه با یک کاغذ بدون چوب پوشش‌دار، به همراه عملکرد جوهرافشان تمام‌رنگ و مشخصات چاپ عالی، رنگهای درخشان و وضوح خطی شفاف خواهد بود.

توماس لِیفِرت، رئیس واحد رسانه دیجیتال شرکت Felix Schoeller می‌گوید:”ما مفتخر به آنیم که در زمان بسیار کوتاهی، طی همکاری با یکی از شرکای قدیمی‌مان یعنی HP، یک کاغذ جوهرافشان سرعت بالا و با کیفیت را طراحی کرده‌ایم. این کاغذ امکان توسعه بازارهای جدید و جذب مشتریان جدید را برایمان فراهم می‌آورد.”

همچنین به گفته متیو نوث، رئیس رسانه‌های گرافیکی فرمت-وسیع و پوششهای شرکت HP:” Felix Schoeller به عنوان یک تامین‌کننده جهانی کاغذهای دیجیتال برای پلتفرم‌های چاپ متعدد، شناخت کاملی نسبت به ارائه محصولات منحصر به فرد متناسب با تقاضای مشتری نهایی دارد.

 پورتفولیوی این شرکت در زمینه کاغذهای پوشش‌دار و بدون پوششِ تحریر بهینه‌سازی شده متناسب با فناوری جوهرافشان به همراه فناوری ColorPRO، انواع رسانه‌های چاپ برای کاربردهای گوناگون را شامل می‌شود.”

کاغذهای JET-SPEED® برای سفارشات کم‌حجم گران یا کاربردهای سفارشی از جمله ایمیل انبوه، بروشورهای تمام‌رنگ و محتوای بازاریابی به کار می‌روند. همچنین نمونه‌های کاغذهای جوهرافشان پوشش داده شده توسط رنگدانه متناسب با تقاضا قابل ارائه هستند. این محصولات در وزن‌های ۹۰، ۱۱۵، ۱۳۰ و ۱۵۰ گرم بر متر مربع با سطح گلاسه یا ابریشمی عرضه می‌شوند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه