PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

راه اندازی طرح توسعه ای صنعت چوب و کاغذ در مازندران

 مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران راه اندازی طرح توسعه این صنعت برای رسیدن به سودآوری را الزامی دانست.


به گزارش  آژآنس خبری چاپ و بسته بندی ایران موسی صبح در نشست با فرماندار ساری اظهار داشت: شرکت چوب و کاغذ مازندران از زیرساخت های علمی مناسبی برخوردار است و شرایط نقدینگی این شرکت را باید بهبود بخشیم.

شیخ مونسی با با اشاره به اینکه از نظرات صاحبنظران در توسعه شرکت چوب و کاغذ مازندران، بهره می بریم، افزود: طرح توسعه ای این صنعت باید راه اندازی شود تا به سودآوری برسد.

وی با بیان اینکه عقب ماندن تولید به سختی جبران می شود، گفت: هر توقف و راه اندازی مجدد، به سیستم آسیب وارد می کند و روند کار باید مداوم باشد.

همچنین فرماندار ساری نیز گفت: در مواردی که به ایجاد بسترهای جدید در شرکت چوب و کاغذ مازندران کمک می کند آماده همکاری هستیم زیرا توسعه روزافزون شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران از مسائلی است که توسعه منطقه را هم در پی دارد.

احمد حسین زادگان با بیان اینکه با اولویت توسعه اقتصادی، مشغول به فعالیت هستیم، افزود: دولت هم با نگاه توسعه اقتصادی، از سایر مسائل توسعه ای غافل نیست.

فرماندارساری با اشاره به ظرفیت های گسترده شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران و لزوم اجرا شدن طرح های توسعه ای این شرکت، گفت: در مواردی که به ایجاد بسترهای جدید در شرکت چوب و کاغذ مازندران کمک می کند آماده همکاری هستیم.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه