PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

احداث کارخانه تولید کاغذ از سنگ در شهرستان ازنا

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: ادارات نسبت به احداث کارخانه تولید کاغذ از سنگ در منطقه ویژه اقتصادی ازنا، همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، علی هادی چگنی در جلسه پیگیری  طرح‌های احداث کارخانه تولید کاغذ از سنگ و  شهرک تخصصی صنعتی، از حضور سرمایه گذاران چینی برای احداث کارخانه تولید کاغذ از سنگ و همچنین احداث شهرک صنعتی تخصصی در استان خبر داد و اظهار داشت: باتوجه به استقبال این سرمایه گذاران، همه دستگاه‌های مربوطه موظف به همکاری و تامین زیرساخت‌های ممکن هستند.

وی افزود: هدف دولت کمک به حضور بیشتر بخش خصوصی در استان‌ها است؛ بخش خصوصی در عرصه اقتصاد، تولید و اشتغال، با حضور پررنگ خود چرخه سرمایه گذاری، درآمد، پس انداز، سرمایه گذاری و در نتیجه رشد و توسعه اقتصاد یک منطقه را ایجاد می‌نماید.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان ادارات استان را ملزم به همکاری در احداث کارخانه تولید کاغذ از سنگ در منطقه ویژه اقتصادی ازنا  کرد و گفت: دستگاه‌های مربوطه نسبت به احداث کارخانه تولید کاغذ از سنگ در منطقه ویژه اقتصادی ازنا، همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به احداث شهرک تخصصی صنعتی در استان لرستان تصریح کرد: دستگاه‌های مذکور و مربوطه زمینی مناسب برای احداث شهرک صنعتی تخصصی را برای واگذاری به این سرمایه گذاران معرفی نمایند.

این جلسه با حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیرکل منابع طبیعی ومدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان لرستان برگزار شد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه