PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

بازیافت کاغذ باطله سرمایه ارزشمند

رییس هیات مدیره انجمن زیست محیطی دوستداران محیط زیست اعلام کرد : مردم و دستگاه های اجرایی دولتی ، کتاب و کاغذهای باطله خود را برای بازیافت و استفاده مجدد در اختیار این انجمن قرار دهند.
به گزارش به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران،  محمدرضا کاظمی گفت : انجمن دوستداران محیط زیست با همکاری بنیاد خیریه کودک استان که در زمینه حمایت و تحصیل کودکان مستعد بی بضاعت فعالیت دارد، اقدام به جمع آوری کاغذ و کتاب های باطله و بدون استفاده مردم می کند.

وی افزود: پس از هر مرحله جمع آوری وقتی وزن این کاغذهای باطله به یک هزار کیلوگرم رسید آن را به واحد بازیافت کاغذ واقع در شهرک صنعتی ششدار می فروشیم و از محل عواید حاصل از فروش این کاغذها و کتب، برخی از نیازهای خانواده ها و دانش آموزان نیازمند را تامین و در اختیار آنها قرار می دهیم.

کاظمی یادآورشد : این طرح از اوایل مرداد ماه امسال کلید خورد و تاکنون با جمع آوری بیش از 2 هزار کیلوگرم کاغذ و کتاب باطله و فروش آنها به کارخانه بازیافت، با همکاری بنیاد خیریه کودک موفق به خرید سه دستگاه بخاری برای سه خانواده نیازمند شدیم.

وی تاکید کرد : این انجمن و بنیاد خیریه باجه هایی در سطح شهر ایلام راه اندازی کرده اند که مردم با مراجعه به این مراکز کاغذ و کتاب های بلااستفاده و باطله خود را تحویل می دهند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه