PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

چینی ها مشتری جدید کاغذهای ایرانی

محمد شیخ مونسی مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران از استقبال یک شرکت چینی برای خرید کاغذهای تولیدی این کارخانه خبر داد.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، شیخ مونسی با اشاره به استقبال همسایگان جمهوری اسلامی ایران از تولیدات این شرکت گفت : تاکنون کشورهای همسایه مشتریان کاغذهای تولیدی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران بودند و استقبال خوبی نیز از این تولیدات داشتند.
وی افزود: این بازار فروش جدید فرصتی مغتنم و مهم به شمار می رود.
مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با اشاره به اینکه بانک ملی یکی از سهامداران این کارخانه است ، گفت : با رفع تحریم ها روند تولید و فعالیت اقتصادی شرکت تاثیر مثبتی و روبه رشدی داشته است .
وی اظهار داشت: هم اکنون فعالیت این شرکت با انباشت برخی مشکلات و چالش ها رو به رو است که از جمله آن می توان به کاهش میزان برداشت چوب از سه متر مکعب در سال 68 به نیم متر مکعب در سال 92 اشاره کرد که باعث کاهش درآمدزایی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران شد.
وی افزایش هزینه های شرکت را از دیگر مشکلات برشمرد و ادامه داد : با وجود این که مصرف برق در این شرکت افزایش نیافت ، اما با افزایش نرخ این انرژی،هزینه ها افزایش یافته است.
مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران از فرسودگی تجهیزات به عنوان بخش دیگری از مشکلات پیش روی این شرکت نام برد.
مطالعات اولیه این شرکت در سال 1351 انجام شد و از سال 1376 فعالیت خود را آغاز کرد و با ظرفیت اسمی تولید170 هزار تن کاغذ در سال آغاز کرد .

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه