PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

شرکت کاغذسازی موندی از روسیه خارج می شود

شرکت Mondi PLC (یک تولیدکننده بزرگ کاغذ بریتانیایی) اخیراً اعلام کرد که عمیقاً نگران جنگ در اوکراین است و از تأثیرات انسانی شوکه شده است. 

 

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، این شرکت عمیق‌ترین همدردی خود را با همه کسانی که تحت تأثیر خصومت‌های جاری قرار گرفته‌اند ابراز می‌کند و خواستار توقف فوری و یک راه‌حل مسالمت‌آمیز است.

از زمان اعلام در 10 مارس، با ارزیابی همه گزینه‌ها برای منافع گروه در روسیه و شناخت ارزش‌های شرکتی و مسئولیت‌های سهامداران، هیئت مدیره تصمیم به واگذاری دارایی‌های گروه در روسیه گرفت.

فرآیند واگذاری این دارایی‌های مهم از نظر عملیاتی و ساختاری پیچیده است و در یک محیط سیاسی و نظارتی در حال تحول انجام می‌شود. بر این اساس، نمی توان اطمینان داشت که یک معامله چه زمانی تکمیل می شود یا در مورد ساختار هر معامله احتمالی نظر داد. تا 31 دسامبر 2021، ارزش خالص دارایی در روسیه 687 میلیون یورو بود.

کسب‌وکارهای روسی تا به امروز، محدودیت‌های زنجیره تامین را مدیریت کرده‌اند. با این حال، وضعیت روان باقی می‌ماند و ممکن است در آینده وقفه‌هایی در تولید خمیر و کاغذ وجود داشته باشد. تمام پروژه های مهم هزینه های سرمایه ای در روسیه به حالت تعلیق درآمده است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه