PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

مشگین شهر و اولین چاپخانه افست

 

با حضور جمعی از مسئولان شهرستان مشگین شهر نخستین مرکز چاپ افست با 160 میلیون تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی در این شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.


به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران،  اولین مرکز چاپ افست در این شهرستان با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی، فرماندار، رئیس شورای شهرستان، شهردار، رئیس اداره ارشاد و جمعی ار اصحاب رسانه و مطبوعات در مشگین شهر افتتاح شد.

چاپخانه درگاهی برای اولین بار با هزینه بالغ بر 160 میلیون تومان توسط بخش خصوصی در شهرستان مشگین شهر راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفته است، این چاپخانه ظرفیت ایجاد 5 شغل را داراست.

یونس اسدی نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح این چاپخانه با اشاره به اهمیت راه اندازی این مرکز گفت: متاسفانه این شهرستان تاکنون برای هر گونه فعالیت چاپی و ... به سایر شهرستان های همجوار وابسته بود اما با راه اندازی این چاپخانه بسیاری از مشکلات نشر و توزیع شهرستان رفع خواهد شد.

وی تاکید کرد: قطعا مسئولین شهرستان نیز از این مرکز حمایت های لازم را انجام خواهند داد تا شاهد رشد و توسعه این مرکز باشیم.

درگاهی مدیریت این مرکز در تشریح افسکت و فعالیت این مرکز گفت: افست نوعی از چاپ است که امروزه به طور بسیار گسترده برای چاپ انواع کتاب، مجله، بروشور و کاتالوگ، پوستر و خلاصه هر چیزی که قرار است بر روی کاغذ و با تیراژ بالا و نیز با کیفیت بالا چاپ شود مورد استفاده قرار می گیرد لذا در این مرکز چاپخانه ای شهروندان می توانند سفارشات ذیل را داده و در اسرع وقت تحویل بگیرند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه