PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

بررسی مشکلات چاپخانه ها و کانون های تبلیغاتی ملایر

نشست بررسی مشکلات چاپخانه داران و کانون های آگهی و تبلیغاتی ملایر در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در این نشست گفت: همه می دانیم به دلایل مشکلات اقتصادی جامعه، تنگناهای زیادی گریبانگیر صنعت چاپ و تبلیغات شده است اما در این میان افرادی بازار را به دست گرفته اند که تیم کارشناسی بهتری دارند.

غلامرضا جمالی زاده افزود: وضعیت کسادی بازار و کم درآمد بودن در سایر مشاغل دیگر هم حاکم است، با این وجود فعالان این صنف باید رقابت را با رفاقت توأم کنند و به صورت حرفه ای و با حفظ دین و ایمان خود، مراعات حال مردم را نیز کنند.

وی اظهارکرد: توقعات از دولت باید بجا باشد و در سالی که به نام «همدلی و همزبانی» نامگذاری شده، شایسته است صنوف فرهنگی نیز همدلی خود را با دولت نشان دهند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با اشاره به مباحث صدور مجوز، بازرسی، نظارت و سایر مواردی که در خصوص چاپخانه ها و کانون های آگهی تبلیغاتی به این اداره مربوط می شود، ادامه داد: ما در این حوزه حمایت مالی نداریم اما چنانچه برابر قانون و مقررات، تسهیلاتی وجود داشته باشد می توانیم برای معرفی به بانک در چارچوب ضوابط و با بررسی فعالیت های اصولی و رعایت اولویت ها اقدام کنیم و مابقی کارها از لحاظ اشتغال و بیمه به اداره کار و یا اداره صنعت، معدن و تجارت مربوط می شود.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه