PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

مارک اندی درپی گسترش بازار خود در لهستان

مارک اندی گسترش بازارش را در سراسر اروپای مرکزی و شرقی جشن گرفت. در این مراسم بیش از 100 سازنده متخصص از لهستان و کشورهای همسایه حضور داشتند و مراسم تقدیم جوایز با سخنرانی‌های آموزشی همراه بود.


به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، این مراسم برای نشان دادن 430 MM MARK ANDY PERFORMANCE SERIES P7 SERVO PRESS و آخرین مدل VSI 330 و VLI 440، رول جمع‌کن تولید ROTOFLEX برگزار شد.

هنر بسته بندی نوشت چهار کار چاپی به توالی و بر روی سطوح متفاوت و اندازه‌های مختلف تکرار می‌شود. دو کار اول، حساس به فشار و دارای فرآیند چهار رنگ با سرعت بسیاربالا هستند. BOPP با ضخامت 28 میکرون با سرعت بسیار بالا برای لیبل پنج رنگ آبمیوه به کار می‌رود. طول چاپ‌ها متفاوت هستند و هزینه تغییر نمونه با حداقل ضایعات صورت می‌پذیرد.

Tom Calvaco مدیر فروش اروپای این شرکت گفت: «امکانات جدید بسیار ایده‌آل است و بازار را تحت حمایت خود می‌گیرد. ما در اواخر سال‌جاری سری جدید دیجیتالی هیبریدی را وارد بازار می‌کنیم. برای حمایت از رشد و توسعه Mark Andy در بازار وب اروپا، این شرکت چندین فعالیت جدید را در زمینه فروش و ارایه خدمات در سراسر منطقه آغاز کرده است». Kevin Wilken مدیر Mark Andy برنامه‌های این شرکت را به‌عنوان Total Solutions Partner دسته‌بندی کرد و توضیح داد که این تکنولوژی با کارآیی، اثربخشی و تولید بالا طراحی شده است و به بازدیدکنندگان راه‌حل‌های ساده را پیشنهاد داد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه