PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

تکنولوژی فویلینگ سرد در دروپا

شرکت آمریکایی ایگل سیستمزاز رونمایی و افشای جزییات فناوری جدید فویلینگ سرد خود برای اولین‌بار در نمایشگاه دروپا 2016 خبر داد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، این شرکت سامانه ابداعی خود برای فویلینگ سرد محصولات چاپی فاقد روکش را برای اولین‌بار در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ و کاغذ، دروپا 2016، به نمایش می‌گذارد.

به گفته مایک کینگ رییس ایگل سیستمز این دستگاه جدید بر پایه فناوری قبلی ایگل سیستمز برای فویلینگ سرد در چاپ لیتوگرافی توسعه یافته اما مکانیزم‌های به کار رفته در آن کاملا متفاوت است.

کینگ افزود: ما شش سال روی این فناوری کار کردیم و چنین دستگاهی تا به حال ساخته نشده است. به دلیل خصوصیات محصولات چاپی فاقد روکش که سطوح آنها متفاوت و غیریک دست است، هیچگاه امکان نداشت روکشی با پوشش 100 درصد انجام شود. بنابراین، این فناوری جدید، تحولی در دنیای چاپ و فویلینگ سرد ایجاد خواهد کرد.

این شرکت فناوری جدید فویلینگ سرد خود را برای اولین‌بار در نمایشگاه دروپا 2016 به نمایش خواهد گذاشت و از جزییات آن رونمایی می‌کند.

کینگ با بیان اینکه این فناوری جدید، امکان منحصر به فردی را برای چاپخانه های کارت‌های تبریک و دعوت، بسته‌بندی مواد غذایی، پوشه‌های کاغذی و لیبل بطری‌های نوشیدنی فراهم می‌کند، تصریح کرد: انتظار داریم که در نمایشگاه دروپا استقبال گسترده‌ای از این فناوری صورت گیرد. زیرا تاکنون شرکت های زیادی سعی کردند چنین فناوری را توسعه دهند اما هیچ یک موفق نبودند. ایگل سیستمز بودجه و تحقیقات زیادی را برای آن صرف کرده و تبدیل به پیشتاز صنعت فویل شده است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه