PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

بزرگترین غرفه دروپا امسال

دروپای امسال برخلاف هر دوره که هولدینگ شرکتهای هایدلبرگ بزرگترین غرفه دروپا را به خود اختصاص گوی سبقت از این شرکت ربوده شده است.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، شرکت چند ملیتی HP  با پیشی گرفتن از هایدلبرگ بزرگترین غرفه نمایشگاه دروپا 2016 را به خود اختصاص داده است.
شرکت هنرهای گرافیکی HP  تمامی سالن 17 نمایشگاه دروپا را در اختیار دارد که در مجموع وسعتی معادل 6 هزار و 200 متر مربع را شامل می شود.
غرفه شرکت HP در دروپا 2012 چهار هزار و 952 متر مربع  مساحت داشت.
رانون زیونی مدیر بازاریابی اروپا، خاورمیانه و آفریقای شرکت HP در این خصوص می گوید: این یک سرمایه‌گذاری بسیار بزرگ و در واقع پروژه جدید کل شرکت‌های زیرمجموعه HP است بطوریکه همه بخش‌های از جمله ایندیگو، PageWide و لاتکس در این سالن گردهم خواهند آمد.
زیونی با اشاره به تحولات گسترده صنعت چاپ و کاغذ دروپا گفت: این نمایشگاه دیگر فقط عرصه نمایش و رقابت در بخش های کاغذ و چاپ نیست ، ما پیشنهادات های جدی خوبی هم در حوزه بسته‌بندی داریم که با خواسته‌های تیم برگزار کننده دروپا نیز همگون‌تر است، چرا که آنها به دنبال نوآوری هستند و کاملا از خواست ما برای تبدیل شدن به بزرگترین غرفه‌دار دروپا 2016 استقبال کردند.
این مدیر HP البته از بیان جزییات و مشخصات غرفه بزرگ این شرکت در دروپا 2016 خودداری کرد .
گفتنی است ، تا پیش از این، هایدلبرگ همواره سالن شماره 1 نمایشگاه‌های دروپا را به خود اختصاص می‌داد و به همین دلیل این سالن به نام سالن هایدلبرگ شناخته می‌شد، اما در دروپا 2016، سالن هایدلبرگ بطور کامل در اختیار این شرکت نیست و شماری از دیگر شرکت‌ها از جمله شرکت چینی مسترورک ماشینری و شرکت تولیدکننده کاغذ استورا انسو نیز دراین سالن غرفه دارند.
شرکت ایران روتاتیو نماینده صاحب نام ایرانی نیز مانند دروپاهای گذشته در غرفه هایدلبرگ حضوری فعال برای پارسی زبانان دنیا خواهد داشت و از چندی پیش نیز اعلان هایی در این رابطه در نشریات منتشر کرده است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه