PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ درپی دریافت تسهیلات کم بهره بانکی

 بی شک نوسازی ناوگان چاپ و بسته بندی کشور کمک بزرگی برای توسعه صادرات خواهد بود، اما این نوسازی نیاز به سرمایه گذاری قابل توجه ای دارد که از توان کمتر واحد چاپی بر می آید.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، صبح امروز هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران جلسه ویژه ای برای دریافت تسهیلات کم بهره با مدیران ارشد یک بانک دولتی برگزار کردند.

در این نشست بابک عابدین رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ گفت: برای نوسازی و به روزرسانی نیاز به وامهای کم بهره و بلند مدت دارد، همچنین به نحوه سرمایه گذاری و نوسازی نیز باید نظارت دقیق و کارشناسی شده ای حاکم باشد.

مجید خادمی عضو هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان:اتحادیه با تکیه به اعضای صادراتی خود می توانند فضای متفاوتی برای تسهیلات کم بهره اعضا ایجاد کند.

نماینده بانک در این نشست گفت:این موضوع باید بگونه ای اعمال شود که هر دوسو، یعنی بانک و اعضای اتحادیه سود ببرند. با همکاری های دوسویه بی شک اتفاقات خوبی برای اعضای اتحادیه و صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی در راه خواهد بود.

مدیر چاپ هودیس، به همراه مدیر چاپ طلاییه مرجان و سلطان چاپ نگاهی بخشهای مختلف صنعت چاپ را به تسهیلات بانکب شرح دادند.

در پایان نیز هر مقرر شد با توجه به امکانات و شرایط موجود در هر دو بخش دور بعدی نشست با ارایه آمارها و توان مالی و تسهیلاتی کاربردی تر دنبال شود.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه