PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

پدیده های بسته‌بندی در دروپا پیش رو

دروپا هرچند بنام صنعت چاپ در ایران بیشتر شناخته شده، اما بسته بندی و بخصوص چاپ بسته بندی حضور ویژه دراین نمایشگاه دارد.
 به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران،حضور جدی سه شرکت در دروپا 2016 قطعا جالب توجه بوده و از مدت ها قبل کنجکاوی کارشناسان را برانگیخته است. به همین دلیل بد نیست که با این سه شرکت و دستاوردهای آنها در دروپا به نمایش می‌گذارند آشنا شوید.
اول : XMPie  که شرکت تابعه زیراکس است، این شرکت پیش از این نیز نرم‌افزاری را ارایه کرده بود که با ادغام در فرآیند چاپ و نشر، امکان ایجاد اسناد و کمپین‌های ایمیلی اختصاصی و شخصی‌سازی شده را فراهم می‌کرد.
 هم‌اکنون این شرکت وارد عرصه بازار لیبل و بسته‌بندی نیز شده است و با مشارکت تعدادی از تولید‌کنندگان مختلف، پرینترهایی را برای چاپ لیبل و بسته‌بندی به بازار عرضه می‌کند که امکان دسترسی آسان مشتریان به خدمات آنلاین شرکت تولید کننده را نیز فراهم کرده است.
دوم :  هایدلبرگ: بخشی از تجهیزاتی که هایدلبرگ در دروپا 2016 نمایش می‌دهد، دستگاه‌های چاپ دیجیتال با فرمت B1 است که بر فناوری جوهرافشان بوده و توسط شریک هایدلبرگ، فوجی‌فیلم، توسعه پیدا کرده است. همچنین هایدلبرگ قصد دارد محصولات چاپ دیجیتال نوین خود را به برند خود گسترده تر ارایه دهد.
 و نهایتا: دیتا لیز (DataLase): این شرکت نیز اعلام کرده است که فناوری جدید مارکینگ (علامت‌زن) بدون جوهر را در دروپا 2016 به نمایش می‌گذارد. گفتنی است این شرکت چندی است که روی چاپ دیجیتال لیبل و کارتن متمرکز شده است.
بی شک حضور گسترده صنعتگران چاپ ایرانی و آشنایی با تغییرات تکنولوژیکی کمک به تغییر نگاه مدیران چاپخانه در داخل کشور خواهد کرد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه