PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

نگاهی به کارگاه‌های آموزشی و نشست های دروپا

بازدیدکنندگان دروپا می‌توانند در مجموعه‌ای از سخنرانی‌ها و کارگاه‌های آموزشی موسوم به دروپا کیوب نیز شرکت کنند و از آخرین تحولات و دانش صنعت چاپ آگاه شوند.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران،‌ تیم برگزارکننده دروپا از حدود 60 سخنرانی ویژه، جلسات بحث و گفتگو،‌کارگاه و جلسات معرفی نوآوری‌های صنعت چاپ در مجموعه برنامه‌های موسوم به دروپا کیوب خبر داد. این مراسم در سالن شماره 6،غرفه D03 برگزار خواهد شد خبر داد.

بازدیدکنندگان از دروپا 2016 با شرکت در این برنامه‌های ویژه قادر خواهند بود تا به آخرین داده‌های فنی، ابتکارات و نوآوری‌های صنعت چاپ و کاغذ دسترسی پیدا کرده و با آنها آشنا شوند. مسئله شایان توجه آن است که بزرگترین تفاوت جلسات و کارگاه‌های دروپا کیوب با سایر برنامه‌های مشابهی که در صنعت چاپ برگزار می‌شود، آن است که دروپا کیوب، علاوه بر بخش مبتکران صنعت چاپ و تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان این صنعت، گروه بازدیدکنندگان را نیز هدف گرفته است.

سابین گلدرمن مدیر دروپا با تاکید بر پیشتاز بود مجموعه برنامه‌های دروپا کیوب، گفت: اگر بخواهید همگام با تغییرات سریع صنعت چاپ به جلو حرکت کنید، باید دایما در نحوه مدیریت خود نیز تغییر ایجاد کنید. برای این منظور نیز باید یک رویکرد چندرشته‌ای و دیدی فراتر از محدوده کاری خود داشته باشید.

گلدرمن همچنین با اشاره به مشارکت دروپا با شرکت مدیسی گروپ برای برگزاری برنامه‌های دروپا کیوب گفت: مدیسی گروپ به خاطر نوع تفکر خلاقانه خود، دقیقا شریک مناسبی برای برگزاری این برنامه‌هاست. ما مفتخریم که اعلام کنیم، فرانس جوهانسون مدیر و بنیانگذار مدیسی گروپ نیز 2 سخنرانی مهم در دروپا کیوب خواهد داشت که اولین آن سخنرانی افتتاحیه در اولین روز نمایشگاه خواهد بود.

برنامه‌های دروپا کیوب در یازده روز نمایشگاه دروپا که به زبان انگلیسی برگزار می‌شوند تحت پنج عنوان اصلی خواهند بود که عبارتند از: سخنان کلیدی، تکامل کسب و کار،‌فناوری، نوآوری و C-Level.

بنابر اعلام دروپا، شش برنامه‌ای که تحت عنوان نوآوری برگزار می‌شوند، رویکرد بسیار ویژه‌ای خواهند داشت و موضوعات تخصصی حوزه چاپ از جمله «نقش فرمت بزرگ»، «نقش بسته‌بندی در تجربه مشتری» و یا «چاپ سه‌بعدی: امید یا جنجال؟» را پوشش می‌دهند. همچنین کارشناسان شرکت مدیسی گروپ با برگزاری برنامه‌هایی نشان خواهند داد که چگونه رویکردهای خلاقانه از سایر صنایع را می‌توان به آسانی وارد صنعت چاپ کرد و از آنها بهره گرفت.

در مجموعه برنامه‌های C-Level، گروه خاصی از مخاطبان شامل مدیران شرکت‌ها مشارکت خواهند کرد و همراه با آنها چهار سخنرانی کلیدی و کارگاه‌های تعاملی نیز برگزار می‌شود تا جدیدترین دانش راهبردی صنعت چاپ با شرکت‌کنندگان در میان گذاشته شود. شایان ذکر است که شرکت در این برنامه‌های C-Level تنها با دعوتنامه امکان‌پذیر است و برنامه‌ها بطور خصوصی برگزار می‌شوند.

روز چهارم نمایشگاه دروپا نیز شاهد برگزاری برنامه‌هایی تحت عنوان «روز خلاقیت» خواهد بود و برگزاری دو کنفرانس از سوی «انجمن چاپ الکترونیک و ارگانیک» نیز در روز سوم و پایانی نمایشگاه، خاتمه‌بخش برنامه‌های دروپا کیوب خواهند بود.

شرکت در برنامه‌های دروپا کیوب برای عموم بازدیدکنندگان آزاد است و آنها با در دست داشتن بلیت بازدید از دروپا می‌توانند در برنامه‌های دروپا کیوب نیز حضور پیدا کنند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه