PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

رونمایی از فیلم مستند زندگینامه ٥٠ نفر از پیشکسوتان صنعت چاپ

اهالی صنعت چاپ لازم است با آخرین پیشرفت ها و دستاوردهای دنیا در حوزه چاپ آشنا شوند و در تولید محصولات این صنعت از آن بهره گیرند .

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از ظهر دیروز در آیین رونمایی از فیلم مستند زندگینامه ٥٠ نفر از پیشکسوتان صنعت چاپ با تاکید بر این مطلب گفت: تقدیر و تجلیل از پیشکسوتان از جمله مصادیق گرامی داشت بزرگان است و یکی از وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بزرگداشت بزرگان در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری است.

وی افزود: راه اندازی سایت جداگانه در حوزه صنعت چاپ و بارگذاری آخرین دستاوردهای این حوزه در آن یکی از ضروریا ت است و لازم است دست اندرکاران این حوزه به آن اهتمام ورزند.

وی ساخت فیلم مستند زندگینامه پیشکسوتان صنعت چاپ را اقدامی ارزشمند از سوی اداره کل امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و گفت: چنین اقداماتی می تواند به عنوان سندی ماندگار در حوزه های مختلف محسوب شود که آیندگان از چگونگی فعالیت های حوزه های مختلف آگاهی یابند.

جنتی در بخش دیگری از سخنان خود بر بهره گیری از تجربیات اهالی صنعت چاپ در پیشبرد اهداف این حوزه تاکید کرد و ادامه داد: صنف صنعت چاپ به طور قطع دارای تجربیات زیادی در این حوزه هستند و برای پیشرفت در این حوزه لازم است از این تجربیات آنها نهایت استفاده را داشت.

در این مراسم سید عباس صالحی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمودرضا برازش مدیر کل دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، اسکندر خمسه پور رییس انجمن پیشکسوتان صنعت چاپ، علی طارمی، میر یونس جعفری و جمعی از مدیران و کارشناسان صنعت چاپ حضور داشتند.

اسامی ٥٠ نفر از پیشکسوتان صنعت چاپ که مستند زندگینامه آنها ساخته شده، به شرح زیر است:

محمدعلی اقبال، عباس پات نشین، محمدتقی جاجرمی، محمدرضا جوزانی، اسکندر خمسه پور، محمدجواد دلشاد اقدم، هادی رمضانی، علی اکبر ساعدی، محمد سمیعی زاده، سید خلیل سیدین امرجانی، داود شایسته خصلت، محمد شریف زاده، محمدکاظم صلحی، کیومرث جوهری، علی طارمی، حسن عباسی، حسین عسکری، حیدرعلی کربندی، ناصر کلاری، حسین کیان احمدی، مهدی گلستانیان، علی گلستانیان، حسینعلی متین رضا، جعفر ناصح جاهد، علی نباتچیان، هوشنگ نوروزلو، هوشنگ خرمی، حمید متواضح، محمد فتاحی، اسماعیل شکیبی فرد، سید علی مدنی، مجید رستگار، شعبان شرینی، علی مداح، سید احمد خلیلی، نوالله غلامحسینی، حاج علی خلیلی، محمدحسن طاقچه چیان، احمد غریب زاده، محمد حاجی خان، سید عبدالمطلب حسین پیامی، محسن صراف چیا، محمدحسن صیانپور، علی حمیدا، اکبر ذوالفقاری، احمد نادری، قاسم شفیعی، علیقلی اعظمی، بیوک خوشقدم و خانم شهلا ایلخانی

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه