PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

خرداد ماه اولین گردهمایی چاپخانه‌داران لیبل

چهارم خرداد ماه سال جاری نخستین گردهمایی چاپخانه‌داران لیبل در اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران برگزار می شود.

به گزارش آژآنس خبری چاپ و بسته بندی ایران، ابوالفضل ایمنی، مدیر روابط عمومی اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران در خصوص آخرین اخبار این اتحادیه به خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: چهارم خرداد ماه سال جاری اولین گردهمایی چاپخانه‌داران «لیبل» در اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران برگزار می‌شود. در این نشست به معرفی کارگروه لیبل پرداخته می‌شود و رئیس هیئت مدیره و هیئت مدیره این اتحادیه برنامه‌های سال جاری را در زمینه توسعه هدفمند فعالیت چاپ لیبل ارائه می‌دهند.

وی افزود: همایش لیبل در خرداد ماه سال جاری برگزار و یک همایش بین المللی در این رابطه پس از نمایشگاه دروپا با حضور اساتید و سخنرانان خارجی برگزار می‌شود. در همین راستا برنامه بازدید از نمایشگاه لیبل اکسپو شیکاگو نیز به دست اندرکاران این بخش ارائه خواهد شد.

مدیر روابط عمومی اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران با اشاره به شرایط حضور درنمایشگاه لیبل اکسپو شیکاگو اظهار داشت: در صورتی که حضور در نمایشگاه لیبل اکسپو شیکاگو به تصویب هیئت مدیره  و کارگروه لیبل این اتحادیه در نشست چهارم خرداد ماه سال جاری برسد، برای اولین بار در تاریخ صنعت چاپ کشور هیاتی به سرپرستی کارگروه لیبل اتحادیه صاردکنندگان صنعت چاپ ایران در شیکاگو امریکا حضور خواهند یافت.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه