PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

اولین گردهمایی تخصصی چاپخانه داران لیبل ایران

گردهمایی چاپخانه های لیبل به همت اتحادیه صادرکنندگان صنعت ایران روز گذشته در اتاق بازرگانی ایران برگزار می شود.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران به نقل از نشریه صنعت سوم، در این نشست که با حضور هیات مدیره اتحادیه صادر کنندگان صنعت چاپ ایران همراه بود کار گروه لیبل این اتحادیه بطور رسمی معرفی گردید.

این کارگروه متشکل از دست اندر کاران این بخش از صنعت چاپ با مسئولیت حسین احمدی مدیر چاپ مادرول، امین کاووسی از پارسیان برچسب، حسین دارابی از پردازش تصویر رایان،محمد دلیری مدیر خانه چاپ چکاوک، افشین سبزوار زاده مدیر بعد نگار ایرانیان،محسن کیایی از چاپ برچسب دوران اهداف خود را معرفی کردند.

آموزش در ابعاد مختلف(مدیران،اپراتور)، بررسی کاستی های بازار، ایجاد ارتباط با تشکلهای جهانی لیبل، برگزاری نشست ها و سمینارهای تخصصی داخلی، حضور گروهی در گردهمایی ها و سمینارهای خارجی و بین المللی و... از جمله نکاتی بود که توسط کارگروه لیبل اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران هدف گذاری شده است.

از نکات مهم مطروحه در گردهمایی چاپخانه های لیبل کارشناسی قیمت تولیدات لیبل و محاسبه قیمت تمام شده تولید با همکاری کارگروه لیبل اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران و دست اندرکاران کارشناسان این بخش از صنعت چاپ بود تا از قیمت شکنی ناآگاهانه و افول این بخش جلوگیری شود.

با توجه به رشد صنعت چاپ دیجیتال و عدم توجه چاپخانه های داخلی به این روند و عدم آشنایی با آن بدین منظور حضور تیم تحقیقاتی پژوهشی صنعت چاپ لیبل در نمایشگاه لیبل اکسپو شیکاگو 2016از فعالیتهای آتی این کارگروه خواهد بود.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه