PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

شرینک اسلیو بخش مغموم لیبل در ایران

امروزه یکی از مهمترین عوامل در افزایش فروش محصولات و جلب نظر مشتریان ، نوع بسته بندی محصولات و شکل ظاهری آن است. در حال حاضر در حوزه لیبل با جایگزینی اسلیو شیرینک به جای لیبل های کاغذی این مهم محقق شده است.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، شرینک اسلیو ها دارای ویژگی های منحصربفردی چون نمایش 360 درجه طرح از پایین تا بالای ظرف،قابلیت آب بندی درب بطریها و لیبلینگ به طور همزمان، چاپ پذیری بسیار بالا با براقیت و شفافیت فوق العاده،ضایعات پائین و سرعت بالا در عملیات لیبل گذاری، جذابیت و درخشندگی کالا در قفسه فروشگاهها،قابلیت لیبل گذاری بطری ها با ساختار غیر همگون و... هستند.
این بخش از بازار لیبل که متاسفانه در ایران کمتر مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته در آمارهای جهانی سالانه چهارو هشت دهم میلیارد مترمربع تولید و مصرف دارند. بازار مناسب آن نیز با رشد شش دهم درصدی برای سال 2016 پیش بینی شده که بطور تقریبی 95 تا 105 میلیون متر مربع رشد حجمی خواهد داشت.
در ایران هنوز بطور تخصصی به این بخش توجه نشده است و سرمایه گذاران بخش لیبل و لیبیلینگ می توانند به این بازار بکر 80 میلیونی توجه ویژه ای داشته باشند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه