PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

تعاونی لیتوگرافان تهران در سال گذشته ضرر داد/ تدبیر تعاونی لیتوگرافان تهران

طی گزارش منتشر شده توسط هیات مدیره تعاونی لیتوگرافان تهران این تعاونی در سال گذشته مالی 580189171 ریال زیان ویژه کرده است.

 به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، هرچند تلاش ها برای حضور خبرنگاران و رسانه های خودی شده بود، اما گزارش ویژه خبرنگار آژانس از تنش هایی در این نشست خبر داد.

مدیرعامل تعاونی با نگاهی به وضعیت اقتصادی، صنعت و انتقاد و اعتراض به عدم حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی صنعت چاپ و خطر تعطیلی تعاونی را به وزیر ارشاد گوش زد کرد و به نقش لیتوگرافی در قیمت تمام شده کتاب  اشاره کرد.

شجاع از مسئولین خواست اجازه ندهند بیش از پیش به تیراژ کتاب و متوسط مطالعه که وضعیت اسفباری دارد با گران شدن زینک ضربه وارد شود و خواستار کمک به شرکت تعاونی لیتوگرافان کشور شد.

اما در دستور جلسه بنده 6 بسیار حاشیه آفرید، این بند حاکی از آن بود که تفویض اجازه فروش و اجاره محل شرکت تعاونی به هیات مدیره واگذار گردد که مخالفان و موافقان داشت.

 موافقان احتمال رشد روند کسادی بازار و ضرردهی بیشتر تعاونی را مطرح می کردند و خواستار تعاونی کوچک و چابک تر بودند و اختیار ملک و فروش آن را بعهده هیات مدیره کنونی واگذار می کردند و مخالفان خبر از تعطیلی و فروش قریب الوقع تعاونی و سرانجامی چون تهران اسکنر رامطرح و پیش بینی می کردند .

 سه مرحله برای بند 6 رای گیری شد، مرحله اول از 45 حاضر 24 موافق که با بالا بردن دست صورت گرفت.

مرحله بعد 35 موافق و نهایتا بصورت مکتوب که از 50 برگه  39 عضو موافق و 11 عضو مخالف بوده اند که تصویب شد.

هرچند که حواشی تاحدی اصل را پوشانده بود ،اما تدبیر تعاونی برای کوچکی و چابکی در سرمایه گذاری و آینده نگری با توجه به وضعیت اقتصادی کنونی قابل توجه و تقدیر بود.

در نهایت محمد رضا شهمیرزاد بعنوان بازرس برای یک سال انتخاب شد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه