PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

حضور استاتید صاحب نام خارجی و داخلی در دومین سمینار لیبل ایران

دومین سمینار لیبل ایران که به همت اتحادیه صادر کنندگان و کارگروه لیبل این اتحادیه دوم شهریور ماه در اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، حضور اساتید صاحب نام لیبل جهان در کنار متخصصان و اساتید داخلی بی شک یکی از رویدادهای مهم صنعت چاپ در چند سال اخیر خواهد بود، سمیناری که می تواند پایه گذار توسعه علم محور بخش لیبل ایران در آینده می شود.

نامهای بزرگی چون ایراندار بزرگترین تولید کنند پشت چسب دارد کشور، نماینده صاحب نام کمپانی گاولس(ایران روتاتیو)، نماینده قدیمی ترین و پیشرفته ترین تولید کننده ماشین آلات لیبل شرکت نیلپیتر(گروه صنعتی همتا) در کنار نامهایی چون اتاق بازرگانی صنایع، معدن و کشاوری ایران، سازمان توسعه تجارت استان تهران، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خود گویای اهمیت و تاثیر گذاری این سمینار خواهد وبد.

از سوی دیگر طبق اعلام اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ گردهمایی تولید کنندگان و مصرف کنندگان ایران با همراهی صاحبان برندها معتبر کشور بی شک تغییرات عمده در تولید و آینده لیبلکاران و مصرف کنندگان داخلی خواهد داشت.

جلوگیری از واردات لیبل به کشور، آگاهی از توان تولید و کیفیت تولیدات ملی در این عرصه، جلوگیری از خروج ارز و ایجاد اشتغال پایدار از مزایای اینگونه سمینارها و نشست ها تخصصی است.

دومین سمینار آموزشی لیبل ایران دوم شهریور ماه در اتاق بازرگانی ایران برگزار خواهد شد، علاقه مندان برای حضور در این سمینار می توانند به سایت اتحادیه صادر کنندگان صنعت چاپ ایران به آدرسWWW.IPIEU.COM مراجعه فرمایند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه