PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

بانک جامع اطلاعاتی صنعت چاپ استان فارس تهیه می‌شود

هرساله با نزدیکی به روز ملی صنعت چاپ وعدهای صنعت چاپ یکبار دیگر برای اهالی تکرار می شوند و تا سال دیگر لب طاقچه عادت از یاد همه می رود.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بستته بندی ایران، تهیه بانک جامع اطلاعاتی سبب ساماندهی و شناسنامه ‌دار شدن فعالان این صنعت در استان فارس می‌شود.
رئیس اتحادیه چاپ خانه‌ داران استان فارس گفت: با ساماندهی فعالان این عرصه امکان برنامه‌ ریزی برای رشد این صنعت بیش از گذشته فراهم می‌شود.
فرهنگ افزود: استان فارس در زمینه چاپ ظرفیت ‌های زیادی دارد که بخشی از آن ناشناخته مانده است و تهیه این بانک اطلاعاتی به شناساندن تمامی ظرفیت‌ های این صنعت کمک می‌کند.
وی با اشاره به اینکه جایگاه استان فارس در زمینه چاپ در کشور مشخص نیست، ادامه داد: تهیه این بانک اطلاعاتی در به دست آوردن آمار دقیق چاپ در استان فارس و تعیین جایگاهش در کشور کمک می‌کند.
رئیس اتحادیه چاپ خانه‌ داران استان فارس با بیان اینکه در حال حاضر تعداد چاپ خانه‌ هایی که بدون پروانه کسب فعالیت دارند، مشخص نیست، تصریح کرد: تهیه این بانک اطلاعاتی به مشخص شدن این دسته از فعالان صنعت چاپ کمک می‌کند و سبب ساماندهی بیشتر این صنعت در استان فارس می‌شود.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه