PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

ارسال 286 اثر به دبیرخانه جشنواره صنعت چاپ

مدیر اجرایی نخستین جشنواره صنعت چاپ کهگیلویه و بویراحمد گفت: 286 اثر از استان در زمینه های مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

به  گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، مجید بایگانی گفت: داوری این آثار آغاز شده و برگزیدگان جشنواره نیز در آیینی در یاسوج تجلیل خواهند شد.

وی گفت: برگزیدگان این جشنواره در چهار حوزه شامل روزنامه، مجله، کتاب و پوستر و بروشور هستند و از هر حوزه یک نفر توسط داوران انتخاب و به عنوان برگزیده معرفی می شود.

مدیر اجرایی نخستین جشنواره صنعت چاپ کهگیلویه و بویراحمد افزود: پیشکسوتان صنعت چاپ، کارآفرینان و جوانان برتر در حوزه چاپ و چاپخانه های استان در آیین اختتامیه این جشنواره با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده مورد تجلیل قرار می گیرند. 

بایگانی هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی پیشکسوتان و چاپخانه داران نمونه و شناسایی تولیدکنندگان آثار چاپی برتر کهگیلویه و بویراحمد به منظور معرفی به مصرف کنندگان اینگونه محصولات ذکر کرد. 

وی عنوان کرد: برگزاری این جشنواره گامی مهم برای ایجاد رونق کسب و کار در صنعت چاپ کهگیلویه و بویراحمد، اعتلای اقتصادی استان و ترویج روزافزون فرهنگ استفاده از محصولات داخلی با توجه به شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل خواهد بود. 

بایگانی ابراز داشت: آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان این جشنواره از ساعت 10 صبح ٢٩ شهریور سالجاری با حضور جمعی از مسئولان استانی در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه