PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

معاون فرهنگی وزارت ارشاد از چهار چاپخانه بازدید کرد

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آستانه برگزاری شانزدهمین جشنواره ملی صنعت چاپ ایران از چهار مجموعه چاپی شهر تهران بازدید کرد.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، سید عباس صالحی؛ معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه محمودرضا برازش؛ مدیرکل دفتر چاپ و نشر روز سه‌شنبه 6 مهرماه همراه با تعدادی از اعضای صنف چاپ، از چاپخانه‌های «سلطان چاپ»، «مسعود مارک»، «رسام نگار جاوید» و «پردازش تصویر رایان» بازدید کرد و درباره مسائل آن‌ها به گفت‌وگو پرداخت.
نخستین محور این گفت‌و‌گوها تاکید بر ضرورت تربیت نیروی متخصص و ماهر بود. همچنین مشکلات نسل جدید شاغل در صنعت چاپ مورد بررسی قرار گرفت.
قیمت تمام شده محصولات چاپی دومین محور این گفت‌وگوها بود. چاپخانه‌داران معتقد بودند که به دلیل مسائل و محدودیت های اقتصادی، قیمت تمام شده محصولات چاپی دچار تغییر می‌شود که ضربه‌هایی به اقتصاد این بخش وارد می‌کند.
شناسایی بازارهای کشورهای منطقه دیگر موضوعی بود که به آن اشاره شد و عنوان شد که صنعت چاپ نیازمند بازرایابی در کشورهای همسایه است. همچنین در این بازدید بر ضرورت به کارگیری تکنولوژی مدرن تاکید شد.
بر اساس این گزارش، این بازدید در آستانه مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره ملی صنعت چاپ به همت دبیرخانه این جشنواره برگزار شد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه