PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

پیگیر ایجاد موزه چاپ در مشهد هستیم

مدیر کل چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه خراسان رضوی پتانسیل لازم را به جهت دارا بودن تجهیزات، محصولات چاپ و تنوع آن را دارد، افزود: پیگیر ایجاد موزه چاپ در مشهد هستیم.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، محمود رضا برازش مدیرکل چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست مشترک با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در خصوص ایجاد موزه چاپ در سال ٢٠١٧ در مشهد گفت: مشهد از دیرباز یکی از پیشگامان حوزه نشر و چاپ در کشور بوده که می طلبد این شهر دارای موزه ای با این عنوان باشد.

وی ادامه داد: استانداری خراسان رضوی و میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری و شهرداری مشهد نسبت به تامین مکان اقدام نمایند و این اداره تامین تجهیزات را به عهده خواهد گرفت و ضروری است در این موزه سیر تحول چاپ، داشته باشیم تا جامعه با صنعت چاپ و نشر استان آشنا شوند.

مدیرکل امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی ادامه داد: زمینی که برای این موزه درنظر گرفته می شود، حداقل بالغ بر ٦٠٠ مترمربع فضای سرپوشیده داشته باشد و عرصه ای روباز برای دستگاه های بزرگ چاپ باشد.

برازش در پایان سخنان خود تاکید کرد: استان خراسان رضوی پتانسیل لازم را به جهت دارا بودن تجهیزات، محصولات چاپ و تنوع آن و نیز نیروهای متخصص و کارآمد دارا است و این تمایز ما را بر آن دارد که در سال ٢٠١٧ که این شهر به عنوان پایتخت فرهنگ اسلامی نام گرفته شاهد ایجاد موزه چاپ باشیم .

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه