PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

افزایش 20 درصدی پیش ثبت نام‌های نمایشگاه چاپ و بسته بندی

پیش ثبت نام بیست و سومین نمایشگاه چاپ و بسته بندی و ماشین آلات  وابسته تهران نسبت به دوره قبلی آن بالغ بر20 درصد افزایش داشته است.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی تهران به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بیست و سوم،احمد ابوالحسنی، رئیس اتحادیه لیتوگرافان و مدیرعامل شرکت نمایشگاهی صنوف از آغاز پیش ثبت‌نام بیست و سومین نمایشگاه چاپ و بسته بندی خبر داد و اظهار داشت: میزان درخواست کنندگان شرکت کنندگان در این نمایشگاه نسبت به دوره قبلی آن بالغ بر 20 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: تا به امروز بالغ بر 29 هزار متر مربع ثبت نام داشته‌ایم. البته مشکل ما در برگزاری بیست و سومین نمایشگاه چاپ و بسته بندی این است که متاسفانه جای کافی برای درخواست کنندگان شرکت در این نمایشگاه نداریم.

رئیس اتحادیه لیتوگرافان خاطرنشان کرد: هم اکنون در حال پیگیری افزایش سالن‌های اختصاص یافته به نمایشگاه چاپ و بسته بندی هستیم و در این خصوص با مدیران مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران صحبت خواهیم کرد.

بیست و سومین نمایشگاه چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران از تاریخ 5 تا 8 دی ماه در مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه