PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

افشاگری مدیرعامل تعاونی لیتوگرافان تهران

در حالی که توجه صنعت چاپ به تغییر وزیر ارشاد و حواشی پیرامونی است، صدای مارش نظامی از اتحادیه و تعاونی لیتوگرافان تهارن شنیده می شود.
آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، مدیرعامل تعاونی چندی پیش در مصاحبه با مهندس عقیلی خبر از اختلاف با رییس اتحادیه لیتوگرافن تهران داد و گفت: پول حاصل از سود نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران که به گفته شجاع بین هیات مدیره سه اتحادیه چاپخانه داران تهران، لیتوگرافان تهران و صحافان تهران تقسیم می شود.
در همین رابطه احمد ابولحسنی فردا برای مصاحبه با مهندس عقیلی مهیات اما غلامرضا شجاع امشب در بیانیه ای گفت:
باسلام و احترام،امروز جناب مهندس ایرج استاد علینقی ریاست محترم اتحادیه چاپخانه داران تهران به بنده دستور دادند و تقاضا داشتن تا چند روز آینده هیچ گونه مصاحبه و مطالبی که موجب اختلاف و از نظر این بزرگوار که اعتقاد دارم ایشان فرد سلامتی از جهت مادیات و حلال و حرام می باشد و در حرکت اخیرشان با مجموعه برگزارکنندگان نمایشگاه چاپ قرآن کریم را وسط گذاشته اند به اتحاد مورد نظر ایشان در های اتحادیه های اصناف پایبند باشم، پذیرفتم به احترام ایشان تا حداقل هفته آینده سکوت کنم و مطالبی که موجب اختلال و افشا گری که بر خلاف نیت ایشان در همدلی بین اتحادیه های صنعت چاپ می باشد بازگو نکنم، به احترام ایشان اطاعت کردم.
وی همچنین با اشاره به یک نششست مطبوعاتی و افشاگری های نیز گفت: برای هفته آینده اگر زنده بودم هر حرفی زدم سر حرفم هستم بزرگتر بنده دستور داده و خواهش کرده چند روز سکوت کنم من هم امروز امر جناب استاد علینقی را اجابت کردم امیدوارم شما هم منتظر و بدنبال آرامش باشید.
وی در پایان گفت: ما حدود یک هفته صبر میکنیم بعد اگر تهمت زده شد در مصاحبه مطبوعاتی مستند اعلام می کنم چرا بجای آرامش بدنبال جنجال هستید...
این گفتگوها درشبکه تلگرام و گروه تخصصی چاپ امروز عصر برپا شد و فردا رییس اتحادیه لیتوگرافان پاسخ خواهد داد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه