PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

مشکلات داخلی دلیل حضور کمرنگ ترکیه در نمایشگاه تهران است

در خبر ها آمده بود که امسال شرکت کنندگان ترکیه ای به دلیل قیمت بالا در نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران حضور نخواهند داشت که این خبر توسط مدیرعامل نمایشگاه تکذیب شد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، در نشست امروز آژانس با مدیران برگزاری این موضوع مورد بحث و بررسی رسانه ای قرار گرفت.

احمد ابوالحسنی مدیرعامل نمایشگاه چاپ و بسته بندی در این رابطه به خبرنگار ما گفت: سال گذشته فضای نمایشگاه که از سوی نماینده ترک فروخته می شد عددی نزدیک به 420 یورو بود که استقبال خوبی نیز از سوی دست اندرکاران ترکیه ای مواجه بود.

 وی افزود: امسال نرخ فروش توسط نماینده بخش خارجی به 340 یورو کاهش یافت که استقبال نشد و این نرخ تا 300 یورو نیز کاهش یافت و مجددا استقبال نشد.

جلیل غفاری رهبر رییس هیات مدیره نمایشگاه در این رابطه گفت: با توجه به رخدادهای سیاسی و در چند وقت اخیر ترکیه روند حضور ترکها در تمام نمایشگاه های ایران کاهش یافته است؛ بطور مثال نمایشگاه کیف و کفش که شرکت صنوف برگزار کننده است نیز با این کاهش مواجه است.

وی ادامه داد: اگر به مصاحبه آقای جهانی نماینده تویاپ را مطالعه کنید ایشان نیز به مشکلات داخلی که باعث رکود فعالیت های نمایشگاهی شده اشاره کرده است.

ترکیه چند وقتی است دچار بحران های داخلی شده و این موضوع در اقتصاد این کشور نیز تاثیراتی گذاشته است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه