PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

تأسیس مرکز هلدینگ بزرگ بسته‌بندی و چاپ در غرب کشور

با تثبیت مرکزیت چاپ غرب کشور در همدان،"پیام‌رسانه" به عنوان بزرگترین و مجهزترین مجتمع چاپی استان به نام مرکز چاپ و بسته‌بندی همدان به ثبت رسید.


به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، این توسعه و گسترش برجسته به دستیابی استان همدان به نمونه‌ای از شرکت‌های هلدینگ کمک خواهد کرد. نیازی به توضیح نیست که هلدینگ‌ها گروهی از شرکت‌ها هستند که به قصد اداره مستقیم شرکت‌های زیرمجموعه به خرید یا سرمایه‌گذاری در سهام آنها اقدام می‌کنند.

این افق از آغاز راه در اولویت جهت‌گیری‌های "پیام‌رسانه" بوده است. ابتدا انتشار روزنامه فرهنگی اجتماعی "همدان‌پیام" در پهنه استانی که امروز به عنوان یکی از نشاندارترین نشریات در گروه مناطق کشور قرار دارد.
پس از آن راه‌اندازی چاپخانه در همدان با عنوان "پیام‌رسانه" و سپس راه‌اندازی چاپخانه‌ای در شمال غرب کشور"پیام‌رسانه ‌آذر" حکایت از افق بلند مؤسسه برای دستیابی به توسعه‌ای استان محور داشته است. اما مهمترین گام را در راستای مرکزیت چاپ و بسته بندی در غرب کشور می توان در تکمیل فاز جدید چاپخانه و تجهیز به دستگاه مدرن لیبل در خط بسته‌بندی عنوان کرد. این مجموعه‌ها هر یک همسو و البته منفک از هم طی مسیر کرده‌اند تا امروز در آستانه پدیداری برندی برجسته از غرب کشور قرار گیرند.
از آنجایی که خاصیت بزرگ برندها یک نشان کردن فعالیت‌ها و تکثیر و پشتیبانی اعتبار محصول است اکنون و در آستانه نمایشگاه بزرگ چاپ و بسته‌بندی کشور در تهران "پیام‌رسانه" برای نشان دار شدن و بیشتر شناخته شدن خود بنای حرکت جمعی مجموعه‌های خود را نهاده و از این پس به شکل یک مرکز فرهنگی و اقتصادی فعالیت می‌کند.
مجموعه‌هایی که در افق ترسیم شده در این سطح محدود نخواهد ماند و با توجه به ظرفیت‌های برجسته استان و موقعیت جغرافیایی همدان بر آن افزوده خواهد شد.
تأسیس مرکز هلدینگ بزرگ بسته‌بندی و چاپ در غرب کشور به این معنا می‌تواند باشد که همدان به عنوان شاهراه غرب کشور و با فاصله کوتاه تا پایتخت گامی دیگر در توسعه بایسته خود برداشته که در صورت اهتمام تصمیم‌گیران و سپاسگویی ناظران جایگاه استان را در چاپ و بسته‌بندی به معنای واقعی کانون غرب کشور خواهد کرد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه