PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

کونیکا مینولتا از دروپا تا نمایشگاه چاپ تهران

یکی از غرفه هایی که دربیست و سومین نمایشگاه چاپ و بسته بندی بسیار مورد توجه قرار داشت نمایندگی رسمی کونیکا مینولتا ایران بود.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران به نقل از ستاد خبری بیست و سومین نمایشگاه چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران،مدیر فروش شرکت پدید پردازش درباره حضور دو ماشین چاپ دیجیتال جدید در این نمایشگاه گفت: شرکت پدیده پردازش بعد از پنج سال وقفه امسال با دست پر به نمایشگاه پا گذاشته است؛ این شرکت دو ماشین چاپ دیجیتال دارای آپشن چاپ بر اساس تقاضا به نمایش گذاشته است.

پیام پدیدار؛ مدیر فروش شرکت پدید پردازش نماینده ی رسمی شرکت کونیکا مینولتا عنوان کرد: این شرکت تا سال 83 در نمایشگاه چاپ تهران حضوری مستمر داشت، اما از سال 83 تا 90 فقط به ارایه فعالیت های خدماتی، تجهیزاتی و پشتیبانی پرداخت و به دلیل تحریم ها و ارایه نکردن دستگاه های جدید از سوی شرکت های اروپایی نتوانست در نمایشگاه حاضر شود.

وی اظهار داشت: دلیل حضور نداشتن دوره چهار تا پنج ساله این شرکت در نمایشگاه وجود تحریم های اتحادیه اروپا بود و تصمیم گرفتیم بعد از پنج سال با نمایش جدیدترین تجهیزات چاپ دیجیتال و نمایش دو ماشین چاپ دیجیتال حضوری متفاوت را اعلام کنیم. وی افزود: از ابتدای امسال شرکت کونیکا حضورش را در بازار ایران شروع کرد و برنامه های زیادی برای حضور پر رنگ تر در بازار ایران دارد.

پدیدار درارتباط با تاثیر برجام بر روی بخش داخلی و خارجی نمایشگاه چاپ تهران اظهار داشت: بعد از برجام شرکت های خارجی در بازار ایران دوباره فعال تر شدند . وی درباره حضور شرکت پدید پردازش در نمایشگاه امسال گفت: شرکت پدیده پردازش امسال هم در این نمایشگاه دو مدل از نسل جدید دستگاه های چاپ دیجیتال که در دورپا رونمایی شده بود و بیشترین کارایی را در بازار ایران داشت به نمایش گذاشت.

پدیدار درباره کیفیت ماشین آلات چاپ دیجتال عرضه شده در این نمایشگاه از سوی این شرکت عنوان کرد: این دستگاه چاپ دیجیتال حرفه ای با کیفیت نزدیک به چاپ افست قادر است ظرفیت تولید این دستگاه بسیار بالالست به طوری که مدل پایه این دستگاه قادر است تا 100 هزار برگه A4 در ماه و دستگاه های بزرگ تر قادرند تا یک میلیون برگه در ماه را چاپ کنند.

وی اظهارداشت: تغییری این ماشین نسبت به ماشین های نسل قبلی این است که ماشین های نسل قبلی در نهایت 100 هزار برگه A4 در ماه ظرفیت تولید داشتند اما دستگاه های پایه این ماشین ها اکنون این ظرفیت را دارند. مزیت دیگر این ماشین ها کاهش هزینه تولید تا سقف 500 عدد است و صرفه اقتصادی مناسبی برای بخش نشر دربر دارد. وی تاکید کرد: دستگاه چاپ افست ویژگی چاپ بر اساس تقاضا را ندارد اما دستگاه های چاپ دیجیتال این توانایی را دارند که تمام مراحل چاپ از جمله پیش از چاپ، چاپ و صحافی را انجام دهند و در واقع هر دستگاه چاپ دیجیتال یک خط تولید کامل است و زمان بر بودن چاپ افست را ندارد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه