PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

چهارمین پاویون ملی صنعت چاپ ایران در نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی

اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران از برپایی چهارمین پاویون ملی صنعت چاپ جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی 2017 خبر داد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ، چندی پیش مهندس بابک عابدین رییس این اتحادیه با اعلام این خبر گفت: ‌در این دوره از نمایشگاه چاپ دبی، بخش‌های مختلف صنعت چاپ و تولیدکنندگان مواد اولیه در پاویون ملی صنعت چاپ ایران حضور خواهند داشت.

وی افزود: این پاویون حدود 400 متر مربع فضا را به خود اختصاص خواهد داد که به‌صورت ملی برای توسعه صادرات در صنعت چاپ و بسته بندی برپا می‌شود.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته‌بندی ایران هدف از شرکت در نمایشگاه چاپ دبی را گسترش و معرفی توانمندی‌های صنعت چاپ ایران به بازار جهانی دانست و اظهار کرد: دبی در چندین سال گذشته به‌عنوان «هاب منطقه» انتخاب شده است. تمام شرکت‌های مطرح دنیا در دبی دفتر دارند. دبی با توجه به قرارگیری در منطقه آزاد و دسترسی آسان به آن، از کل کشورهای منطقه «سی آی اِس» و شمال آفریقا و خاورمیانه برای حضور در این نمایشگاه می‌روند.

وی با بیان این‌که امسال بیش از 100 کشور معتبر جهان در نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی بعنوان غرفه‌دار حضور خواهند داشت، افزود: از این منظر، نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی بسیار معتبر و حایز اهمیت است . ما نیز با توجه به استقبال از این نمایشگاه برای جذب بازار جهانی در منطقه و فرامنطقه وبه منظور توسعه صادرات غیرنفتی و رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی، در این نمایشگاه شرکت می‌کنیم.

نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی از 6 تا 9 فرودین ماه 1396 در مرکز تجارت جهانی شهر دبی برگزار خواهد شد و صنعت چاپ و بستهب ندی جمهوری اسلامی ایران چهارمین حضور خود را در قالب پاویون ملی تجربه خواهد کرد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه