PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

اخبار چهارمین پاویون ملی صنعت چاپ ایران در نمایشگاه چاپ امارات

اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران که قصد دارد چهارمین پاویون ملی صنعت چاپ و بسته بندی جمهوری اسلامی ایران را در نمایشگاه چاپ و بسته بندی امارات برپا کند و در همین راستا خود اخبار و اطلاعاتی پیرامون این رویداد نمایشگاهی منتشر می کند.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، روابط عمومی این اتحادیه با اشاره به تعدد و تنوع بازدید کنندگان از این نمایشگاه نوشت: بیش از دوازه هزاربازدید کننده از 110 کشور جهان سال 2015 نمایشگاه چاپ و بسته بندی امارات را بازدید کردند.
همچنین این اتحادیه با اشاره به حضور بازدید کنندگان کشورهای هدف از این نمایشگاه نوشت: افغانستان، تاجیکستان، ترکمنستان، ارمنستان، عمان، عراق، کامرون، مصر، بوسنی، قبری، آلمان، فرانسه، استونی و... ازکشورهایی بازدیدکننده نمایشگاه چاپ و بسته بندی امارات متحده در دوره گذشته (2015) بودند.
همچنین روابط عمومی اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ از انتشار ویژه نامه توانمدی های صادراتی ویژه این نمایشگاه خبر داد و نوشت: در اولین حضور پاویون ملی صنعت چاپ اتحادیه کتاب توانمندی صادراتی چاپ و بسته بندی منتشر کرد. این اتحادیه در چهارمین پاویون ملی صنعت چاپ و بسته بندی جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه چاپ و بسته بندی امارات ویژه نامه ای منتشر خواهد کرد.
چهارمین پاویون ملی صنعت چاپ و بسته بندی ایران در این نمایشگاه مسیری مطمئن برای کسب فرصتهای صادراتی گام در مسیری بزرگ و هدفمند گذاشته است.
همچنین اخبار و اطلاعات اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران در کانال تلگرام این اتحادیه به آدرس @ipieu بصورت مرتب منتشرمی شود؛ همچنین روابط عمومی اتحادیه به خبرنکار ما گفت صنعتکران چاپ و بسته بندی و علاقمندان به حضور در چهارمین پاویون ملی صنعت چاپ ایران می توانند با دفتر این اتحادیه تماس حاصل فرمایند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه