PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

افتتاح و بازدید یکی از مجهز ترین تولید کنندگان کارت های هوشمند تراشه ای

وزیر صنعت ، معدن و تجارت در سومین روز دهه فجر با حضور در شرکت پردازش تصویر رایان سامانه تولید این شرکت را افتتاح کرد.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، مهندس نعمت زاده در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک مجدد فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: استراتژی وزارت صنعت، معدن و تجارت حمایت از بخش خصوصی است و وجود نیروی انسانی متخصص و آموزش دیده در این شرکت باعث مباهات است.

وی اظهار امیدواری کرد: این شرکت که در زمینه طراحی و تولید کارتهای هوشمند ، کارت بانکی و کارت های فلزی و چاپ و اطلاعات متغیر و پاکت گذاری فعالیت می کند ، بتواند در زمینه تولید کارت ملی نیز فعال شده و ثبت احوال با استفاده از مواد اولیه داخلی در خصوص تهیه کارت ملی اقدام نماید.
وی با اشاره به اقدامات دولت یازدهم،گفت: در ایام دهه فجر بیش از 250 طرح صنعتی در سراسر کشور به بهره برداری می رسد .
نعمت زاده با بیان اینکه 40 درصد رشد در بخش خودروسازی کشور وجود دارد ،افزود : بار عمده تولید بر دوش بخش خصوصی است وبیش از 90 درصد واحدهای فعال بخش خصوصی از لحاظ تولید و بازاریابی و فروش و تامین مواد اولیه متکی به منابع خودشان هستند .

گفتنی است ، شرکت رسام نگار جاوید ( صنایع نوین ) در دو بخش تولیدی و بازرگانی با توان تولید روزانه 2 میلیون کارت شارژ به عنوان بزرگترین و مجهزترین مجموعه چاپ و بسته بندی در بخش خصوص با استفاده از آخرین پیشرفت های صنعت چاپ بسته بندی فعال است.
همچنین این شرکت به عنوان پیشتاز این عرصه در ایران ، اقدام به توسعه و راه اندازی واحدهای جدیدی در زمینه چاپ و تولید انواع لیبل معمولی و IML ، چاپ امنیتی ، برچسب هولوگرام ، بهداشتی و دارویی در ایران کرده است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه