PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

نوسازی صنعت چاپ با همکاری وزارت ارشاد و صنایع

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از نوسازی صنعت چاپ با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، برزین ضرغامی در بیست و دومین نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران گفت: براساس تفاهم نامه وزیران فرهنگ و ارشاد اسلامی و صنعت، معدن و تجارت بخش صنعتی و ماشین آلات چاپ زیرنظر وزارت صنایع و بخش محتوایی با نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه صنعت چاپ تاکنون زیرنظر وزارت فرهنگ و ارشاد بود، افزود: این صنعت به سبب اینکه حتی در وام های صنایع کوچک و نام نویسی در سامانه اقتصاد مقاومتی موانعی پیش رو داشت، نوسازی نشده بود.
ضرغامی در ادامه 3 وظیفه اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران را تلاش برای افزایش مشارکت همگانی با فرهنگ سازی و افزایش اعتماد عمومی همچنین استفاده از ابزارهای فرهنگی در تبیین فرهنگ جهادی و استفاده از این ابزارها به منظور مبارزه با فساد است.
وی اضافه کرد: در بخش افزایش و جلب مشارکت همگانی، نود و دو طرح تاکنون عملیاتی شده است.
ضرغامی افزود: در زمینه تبیین فرهنگ جهادی نیز 117 طرح اجرایی شده است.
وی اضافه کرد: در زمینه مبارزه با فساد نیز 1239 طرح عملیاتی شده است.
وی درباره آمارهای ده ماه نخست امسال نیز گفت: در زمینه افزایش مشارکت همگانی از 51 طرح 41 طرح اجرایی شد و در بخش تبیین فرهنگ جهادی از 75 طرح 53 طرح به اجرا رسید.
ضرغامی اضافه کرد: فعالیت کانون های فرهنگی مساجد در زمینه تبیین فرهنگ جهادی با برگزاری 47 نشست در 10 ماه نخست امسال اجرا شده است.
وی افزود: در زمینه تبلیغات محیطی نیز با همکاری شهرداری تهران محتوایی در زمینه اقتصاد مقاومتی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران تهیه شده که با تلاش شهرداری در سطح شهر استفاده خواهد شد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه