PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

پیش بینی 24 میلیارد دلاری بازار چاپ و بسته بندی خاورمیانه

یکی از مستعد ترین بازارهای چاپ و بسته بندی جهان در منطقه خاورمیانه قرار گرفته است که همواره نظر کارشناسان و تولیدکنندگان مختلف را به خود جلب نموده است.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، در این میان نمایشگاه های تخصصی یکی از بزرگترین آوردگاه های تولیدکنندگان به حساب می آید که تا چند روز دیگر یکی از مهمترین این نمایشگاه آغاز بکار خواهد کرد.
مدیران و برگزار گنندگان نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی معتقدند که بر اساس پیش بینی ارزش بازار چاپ خاور میانه امسال به 24 میلیارد دلار برسد.
همچنین تیم تحقیقات بازار برگزار کنندگان گفته که در سال 2016 از نظر میزان ابتکارات صورت گرفته یک سال بسیار مهم بود و فناوری های زیادی وارد بازار شده است . نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی2017 به تولید کنندگانی امکان حضور می دهد که سال گذشته در نمایشگاه های دیگری همچون دروپا امکان نمایش نداشته اند. این نمایشگاه برای آن ها اولین فرصت مناسبی است که در اختیار دارند و از طریق آن می توانند کسب و کار خود را توسعه داده و خدمات پیشنهادی خود را افزایش دهند.
همچون دوره های گذشته سالن نمایشگاه مملو از نمایش های زنده و عرضه محصولات تازه بود. بنابراین این یک فرصت مناسب است برای دست اندرکاران است تا از اوضاع صنعت خود مطلع شده و متوجه شوند که از چه طریق می توانند به فرصت های تازه دست یافته و رشد و ارتقا یابند.
صنعتگران ایرانی نیز در این دوره برای چهارمین بار حضور خواهند داشت، چهارمین پاویون ملی صنعت چاپ و بسته بندی جمهوری اسلامی ایران به همت و تدارک اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ مهیا است تا توانمدی های این صنعت را در بازار بین المللی عرضه نماید.
نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی 2014 از 6 فروردین ماه سال جاری در مرکز تجارت جهانی شهر دبی برپا خواهد بود، علاقمندان می توانند اخبار نمایشگاه را از کانال نشریه صنعت سوم به آدرس: t.me/sanatesevom و همچنین بصورت نمایشگاه زنده از اینستاگرام آزانس خبر یچاپ و بسته بندی به آیدی : papn.ir دنبال نمایند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه