PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

آتش سوزی گسترده در چاپخانه 5 هزار متری

آتش سوزی چاپخانه در بزرگراه شهید لشکری با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی مهار شد.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران،  با اعلام این حادثه به سامانه 125 از سوی کارگران یک چاپخانه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 44، 45 و 109 به همراه گروه هزمت (مقابله با حوادث مواد شیمیایی) با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 14:44 روز گذشته به بزرگراه شهید لشکری (مسیر شرق به غرب)، بعد از سه راه سنگی اعزام شدند.

به گفته شهرام کریمی نصر رئیس ایستگاه 44 آتش نشانی، در یک کارگاه 5 هزار مترمربعی با کاربری چاپ کاغذ و انجام امور کاور بطری های آب معدنی، یک سوله 800 مترمربعی مملو از قطعات پلاستیکی، قوطی های رنگ و گالن های حلال رنگ آتش گرفته و دود بسیار غلیظی محوطه این کارگاه را فراگرفت.

وی با اشاره به اینکه بر اثر شدت حرارت یک دستگاه خاموش کننده 6 کیلوگرمی پودر و گاز که در داخل سوله قرار داشت منفجر شد، افزود: آتش نشانان بی درنگ با قطع جریان برق و گاز محل حادثه را ایمن سازی کردند و با بکارگیری دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده مشغول مهار شعله های سرکش آتش شدند.

این رئیس ایستگاه ادامه داد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از کارگران آسیبی نرسید و نیروهای آتش نشانی در مدت زمان کوتاهی آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه