PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

اعضای جدید هیئت مدیره صادرکنندگان چاپ ایران انتخاب شدند

 در مجمع عمومی و انتخابات اعضای جدید هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران مشخص شدند.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، مجمع عمومی و انتخابات اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران با حضوری اعضای صاحب کارت بازرگانی این اتحادیه در محل اتاق بازرگانی ایران برگزارشد.

در این مراسم بابک عابدین رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران با اشاره به عملکرد مثبت اتحادیه طی دوره گذشته فعالیت به ارایه گزارش عملکرد هیات مدیره پرداخت و در پایان گفت: با توجه به سیاست های اتخاذ شده توسط این اتحادیه در شرایط کنونی بیش از 90 درصد از محصولات چاپی در کشورمان تولید می شود که همین اتفاق در صادرات محصولات چاپی ایرانی به سایر کشورها نقش موثری داشته است.

پس ازصحبت های رییس اتحادیه،اعضا درجریان عملکرد،تراز مالی وگزارش بازرسی درباره روند اجرایی اموردراتحادیه قرار گرفتند وپس از آن رای گیری از اعضای اتحادیه به منظور انتخاب هیئت مدیره جدید اتحادیه انجام شد که در نهایت آقایان بابک عابدین با 27 رای، سعیدبهنام جو با 20 رای، مهرداد نباتچیان با 19 رای، مجید خادمی با 18 رای، عباس ابوالفتحیان با 16 رای، محمدجوادمبینی با 16 رای واحمد محرر با 15 رای به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران انتخاب شدند.

منوچهریارعلی به عنوان بازرس اصلی اتحادیه وآقای داریوش هاتفی به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند. به گفته روابط عمومی اتحادیه داشتن کارت بازرگانی و یا عضویت اتاق برای کاندیداتوری و وصوصل رای الزامی است و کلیه شرایط حاضرین  و کاندیداها توسط بازرس اتاق بررسی و اعلام می گردد.

اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران یکی از اتحادیه های فعال و موثر در چند سال اخیر بوده است و می توان گفت نقش بسزایی در توسعه بخش های مختلف صنعت چاپ کشور ایفا نموده است.

 

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه